بهترین مراکز خرید وان ترکیه

مراکز خرید وان ترکیه

ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین مراکز خرید وان ترکیه آشنا کنیم پس چنان چه مایل هستید از سردرگمی در طول سفر خود در امان باشید این مقاله را با دقت بخوانید. لطفا تا پایان مارا  در کی برتره همراهی بفرمایید.

مرکز خرید AVM

یکی از بهترین مراکز خرید وان ترکیه، مرکز خرید AVM است . این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مراکز برای ایرانیان است و سالانه گردشگران زیادی به این مرکز خرید می روند. جالب است بدانید که AVM در سال ۹۳ شمسی با هزینه ای ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است و هم چنان با قدرت قبلی به کار خود ادامه می دهد . باید خدمتتان عرض کنیم که این مرکز خرید جز اولین مراکز خرید مدرن این شهر است.

بهترین مراکز خرید وان ترکیه

مرکز خرید کاظم کارابکیر و خیابان جمهوریت

این دو مرکز خرید قطعا می توانند نظرتان را به خود جلب کنند‌ و  از بهترین مراکز خرید وان ترکیه هستند. افراد زیادی برای خرید لباس به این شهر سفر می کنند پس اگر شما نیز  به دنبال خرید لباس هایی با برند های فوق العاده هستید حتما به این مراکز خرید بروید و مطمئن باشید که دست خالی از این مرکز خرید بر نمی گردید.

لازم به ذکر است که پاساژ ها و فروشگاه های متعددی در این خیابان ها هستند که انحصارا به فروش پوشاک مشغول هستند پس  حتما یک روز را برای رفتن به این خیابان ها خالی کنید. البته باید این نکته را خدمتتان عرض کنیم  در زمان خرید از این بازار ها حتما از فروشندگان تخفیف بگیرید زیرا فروشندگان معمولا قیمت ها را بالا تر می گویند تا در صورت لزوم به مشتری های خود تخفیف بدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای همدان

مرکز خرید VAVM

نام این مرکز خرید مخفف شده ی Alis Veris Mrkezik  است که معنی آن نیز مرکز خرید و فروش است. این مرکز خرید در منطقه ی ایپک اوغلوی شهروان،  بلوار جمهوری و در محله ی سرحت قرار دارد و از آن جایی که اغلب بهترین مراکز خرید وان ترکیه در این بلوار وجود دارند خیلی راحت می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید ‌. لازم است بدانید که این مرکز خرید ۵ طبقه است که رو طبقه از آن زیر زمین است و شما می توانید بیش تر از ۹۰ برند جهانی را در این مرکز خرید پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید وان ترکیه

شما همه روزه می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز خرید بروید و با خیال راحت در آن بچرخید و خرید کنید.  جالب است بدانید این مرکز خرید  یکی از مهم ترین و بزرگ ترین سرمایه گذاری بخش خصوصی در وان ترکیه است که در روز و سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مرکز خرید Atasoy Art

اگر به دنبال اشیای قیمتی  و قدیمی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این مرکز خرید سر بزنید.  شما می توانید در این مرکز خرید عالی زیور آلات نقره سیاه قلم را پیدا کنید.  لازم به ذکر است که سیاه قلم از سرب، نقره و گوگرد تشکیل می شود.  پس اگر به دنبال خاص ترین زیور آلات و اکسسوری ها هستید حتما به این مرکز خرید بروید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *