بهترین هتل های شهر مشهد

مشهد یکی از بزرگترین شهرهای ایران به شمار می رود که به دلیل وجود مرقد مطهر امام رضا علیه السلام به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شده است و سالانه زائران و مسافران زیادی را می پذیرد. از این رو مسافران زیادی به دنبال پیدا کردن بهترین هتل در این شهر زیبا هستند. افراد زیادی ممکن است برای زیارت و گشتن مکان های تفریحی شهر مشهد به دنبال هتل باشند تا انتهای این مقاله با ما در کی برتره همراه باشید تا بهترین هتل های شهر مشهد برای شما معرفی کنیم.

هتل قصر طلایی مشهد
1

هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با مساحتی حدود ۲ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۷ ساخته و تاسیس شد این هتل در ۱۱ طبقه و با ۳۱۰ اتاق و سوئیت و آپارتمان بنا شده است. در فروردین ۱۳۹۱ نام هتل قصر به هتل قصر الماس تغییر داده شد. و در خرداد ۱۳۹۳ با گرفتن امتیاز پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر طلایی برای بار دوم تغییر نام یافت.

هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا علیه السلام واقع شده است و تا مرکز خرید شهر حرم مطهر امام رضا و مراکز تفریحی و سریع دسترسی آسانی دارد این هتل برای افرادی که می خواهند به حرم امام رضا و مراکز تفریحی و پاساژها و بازارهای نزدیک باشند بسیار مکان مناسب و عالی می باشد.

طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد فضای اقامتی بسیار زیبا و دلنشینی را به مسافران ارائه می‌کند و از دیگر امکانات هتل قصر بین المللی می توان به رستوران های آن اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره زیبا مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین سیستم های صوتی و تصویری در سالن های سمینار و همایش و آمفی تئاتر است که باعث می‌شود ویدیو کنفرانس های کشور همایشها و کنفرانس های بین المللی به بهترین و عالی ترین شکل ممکن اجرا شود.

و همچنین از دیگر امکانات این هتل مجهز می توان به استخر، سونا، جکوزی ،حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد ،باشگاه بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی های کامپیوتری، سالن های زیبایی ،آژانس مسافرتی، خدمات راهنمایی میهمان، صرافی، بانک کتابخانه ،پارکینگ ،ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، پزشک مقیم و ترانسفر به حرم مطهر امام رضا اشاره کرد.

هتل مجلل درویشی
2

هتل مجلل درویشی، بهترین هتل نزدیک حرم مطهر امام رضا

این هتل قطعاً یکی از شیک ترین و لوکس ترین و مجهز ترین هتل های شهر مشهد محسوب می‌شود که جز مجلل ترین هتل های مشهد و ایران به شمار می‌آید هتل مجلل درویشی مشهد دارای امکانات و ظاهری بسیار زیبا و خاص و نما و دکوراسیون گران قیمت و عالی می باشد . این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و تاسیس شد که بیست و سه طبقه و ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت را دارا می باشد.

قابل توجه است که بدانید هتل درویشی مشهد تنها هتل آتریوم کل شرق کشور میباشد . آتریوم به معنای فضای بزرگ و باز بین دو ساختمان می باشد در این فضای بزرگ رستوران بسیار شیکی به نام آتریوم ساخته شده که با سقف شیشه ای و بلند خود محیطی بسیار زیبا و آرامش بخش و بی نهایت لوکس را به وجود آورده است. به همین طور قابل توجه است که این هتل یک نشریه بین المللی دارد که به صورت فصلنامه چاپ می شود.

مجموعه آبی هتل درویشی خدمات اسپا و ماساژ را به مهمانان خود ارائه می‌کند همچنین فضای استخر ها بسیار شیک و لوکس می‌باشد . هتل درویشی شهر مشهد امکانات اقامتی مختلفی و خدمات ویژه‌ای را برای گردشگران فراهم کرده که یکی از جذاب‌ترین آنها اتاق ماه عسل می باشد. زوج های جوانی که زندگی مشترک خود را آغاز کردند و به ماه عسل رفته اند می توانند اولین خاطرات زیبای خود را در این اتاق خواب با طراحی های زیبا و منحصر به فرد و گل آرایی تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد

و از دیگر خدمات اتاق های هتل درویشی میتوان به اتاق دوبلکس ایران باستان ، اتاق دوبلکس ایران اسلامی، اتاق دوبلکس مصر، اتاق دوبلکس چین، اتاق دوبلکس هند، اتاق های امپریال، اکونومی، استاندارد اسپا و اتاق آینده اشاره کرد. همچنین واحد های اقامتی پنت هوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ نیز طرفداران خاص خود را در این هتل دارد.

هتل الماس مشهد
3

هتل الماس از بهترین هتل های چهار ستاره شهر مشهد

هتل الماس مشهد یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره این شهر می باشد این هتل ۴ ستاره با طراحی لوگوی طلایی و نمای خود مهمان ها را به داخل هتل دعوت می‌کند اگر ترانسفر فرودگاهی می‌خواهید باید حضور دو ساعت قبل از ورود به هتل آن را به پذیرش هتل اطلاع دهید این ترنسفر رایگان میباشد.

امکاناتی مانند خدمات سرویس‌های در اتاق‌ها سالن کنفرانس و همایش اتاق بازی کودکان و کتابخانه به همراه چای خانه سنتی در فضای باز از جمله امکانات و خدمات بسیار عالی این هتل محسوب می شود. درون اتاق ها خدمات بسیار خوبی مانند تلویزیون و یخچال و اینترنت رایگان خواهید داشت . فروشگاه و غرفه این هتل به همراه رستوران و کافی شاپ هتل الماس مشهد از جمله فضای خاص این هتل محسوب می شوند.

هتل تا مکان های تفریحی شهر مشهد همانند پارک کوهسنگی ۱۱ دقیقه رانندگی دارد و تا پارک شهربازی ۱۵ دقیقه و تا آرامگاه فردوسی ۳۵دقیقه و همینطور تا مجتمع های خرید مشهد کمتر از ۲۰ دقیقه و تا پدیده شاندیز ۳۵ دقیقه فاصله رانندگی دارد و شما می توانید تنها با ۴ دقیقه پیاده روی به بازار رضا بروید. این هتل بسیار برای افرادی که می خواهند به مکان های گردشگری و بازار های خرید نزدیک باشند مکان عالی و مناسب می باشد.

هتل الماس ۲ مشهد
4

هتل پنج ستاره الماس 2 مشهد

هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در خیابان امام رضا در یک و نیم کیلومتری حرم مطهر امام رضا واقع شده است. موقعیت مکانی هتل الماس۲ موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم امام رضا نیز شده است و این هتل برای افرادی که می خواهند به مکان های گردشگری و خرید و بازارها نزدیک باشند بسیار مکان خوبی می باشد .

هتل الماس۲ دارای ۲۵ طبقه و ۲۱۶ واحد می باشد. برخی از این واحدها با الهام گرفتن از معماری های خاص ملل مختلف به سبک های ایران باستان، روسی ،آفریقایی، صفوی ،تایلندی، عربی و… طراحی شده اند.

تمامی واحدهای این هتل مجهز به امکانات کامل و تجهیزات عالی و بی نظیری مانند : اینترنت ،سیستم تهویه مطبوع ،صندوق امانات الکترونیکی ،تلویزیون، میز آرایش و مطالعه ،یخچال، مینی بار و حمام می باشد .سالن کنفرانس، بازارچه خرید با فروشگاه های مختلف، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی از دیگر امکانات بی نظیر این هتل هستند.

رستوران الماس با منوی مختلف از غذاهای ایرانی و خارجی رستوران بسیار بی نظیر و عالی رو به گنبد طلا و کافی شاپ الیزه و کافه الماس در محیطی باز همراه با آلاچیق میز و صندلی از امکانات دیگر این هتل به حساب می آیند.

هتل مدینه الرضا
5

هتل مدینه الرضا

این هتل یکی از بهترین هتل های شهر مشهد که نزدیک به حرم مطهر امام رضا اصلی باشد هتل مدینه الرضا یکی از هتل های معروف و بهترین هتل های شهر مشهد می باشد که در ابتدای خیابان شیرازی در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا واقع شده است این هتل در ۱۲ طبقه و بانه طبقه اقامتی و حدود ۳۲۰ اتاق در سال ۱۳۹۲ ساخته و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی مشهد

سبک معماری بی‌نظیر ایرانی اسلامی به کار رفته در برخی از بخش‌های هتل ۵ستاره مدینه الرضای مشهد از ویژگی های بارز و عالی این هتل می باشد از دلایل انتخاب این هتل فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا و بازار بزرگ مرکزی شهر مشهد می تواند باشد.

این هتل امکاناتی نظیر استخر سونا و جکوزی، سالن ماساژ ،کافی شاپ، سالن بدنسازی دارد. در این هتل سه سالن پذیرایی برای ضیافت ها و برنامه های مختلف در نظر گرفته شده است سالن کنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت مجهز ترین و بهترین امکانات را برای اجرای کنفرانس های ملی و یا حتی کنفرانس های بین المللی آماده می کند. سالن آمفی تئاتر هتل نیز از بهترین سالن های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید که ۲۵۰ نفر ظرفیت آن می باشد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به لابی و آسانسور و صندوق امانات و نمازخانه و کتابخانه ،تاکسی سرویس ،خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته ،اتاق بازی کودکان، خدمات خانه داری ،خدمات خشکشویی و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافی اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد
6

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان شهر مشهد به عنوان یکی از بهترین و برترین هتل های مشهد و موفق به دریافت پنج ستاره شده و در بهترین منطقه آب و هوای شهر مشهد واقع شده است این هتل در فضای سبز ساخته شده است و همین امر باعث شده تا از هر گونه آلودگی هوا و آلودگی صوتی دور باشد هتل پردیسان در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است که دارای پنج طبقه و ۱۶۲ اتاق و سوئیت میباشد.

هتل پردیسان شهر مشهد افتخاراتی مانند دریافت لوح جهانی هلال احمر از مرکز تحقیقات و اطلاعات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و همچنین دریافت گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری دارد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد اما باید توجه داشته باشید که در محدودیت تردد با ترانسفر استقبال فرودگاهی از ساعت ۷ بعد از ظهر هر روز انجام نمی شود و در صورتی که از قبل برای خروج ترانسفر هماهنگی انجام شده باشد تهرانسر بدرقه جایگزین خواهد شد.

انواع اتاق در هتل پردیسان شهر مشهد شامل اتاق یک تخته رویال و لوکس و اتاق دو تخته تویین رویال و سرویس یک خوابه دو نفره لوکس و اتاق دو تخته دبل لوکس و اتاق ۳ تخته لوکس و اتاق کانکت ۴ نفره لوکس و رویال می باشد.

این هتل دید بسیار زیبا و گسترده به خیابان و کوه و محوطه دارد اما به حرم دیدی ندارد. ظرفیت لابی آن حدود ۳۰ نفر می باشد و پارکی نیز خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است یکی از امکانات بسیار ویژه هتل امکان کرایه اتومبیل بدون راننده است.

هتل هما ۱ مشهد
7

هتل هما 1 مشهد

هتل ۵ ستاره و بین‌المللی هما ۱ یکی از قدیمی ترین هتل های شهر مشهد می باشد که در سال ۱۳۵۲ ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی روی آن انجام شد این هتل دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی و ویلایی و آپارتمانی باشد هتل هما ۱ مشهد مجموعاً داره ۱۳۵ اتاق است موقعیت مکانی هتل هما۱ به دلیل قرار داشتن در میدان احمدآباد و نزدیک به مراکز خرید بسیار مناسب و عالی برای علاقه مندان به پاساژگردی است.

همچنین هتل در فاصله حدود ۶ کیلومتر از حرم امام رضا قرار گرفته است و محوطه سرسبز و دلپذیر هتل هما و واقع شدن رستوران و پیست دوچرخه سواری و تنیس در آن از مزیت های این هتل به شمار می رود با رزرو هتل هما یک می توانید از امکانات ورزشی و تفریحی هتل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم

هتل هما ۱ دارای چندین رستوران و سالن غذاخوری و سونا و جکوزی و سالن ماساژ ، سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر امام رضا ، سرویس حمل و نقل فرودگاهی ،استقبال فرودگاهی، زمین تنیس و بسیاری از امکانات دیگر می باشد این هتل تنها ۲۰ دقیقه با حرم امام رضا فاصله دارد و ۲۵ دقیقه تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد فاصله دارد.

هتل هما ۲
8

هتل هما 2 متعلق به هواپیمایی ایران ایر

هتل بین المللی هما ۲ جز بهترین هتل های شهر مشهد محسوب می‌شود که پنج ستاره دارد و در پنج طبقه ساخته شده است و در سال ۱۳۷۵ در بلوار اخوان ثالث ساخته شد و در حال حاضر نیز ۲۰۶ اتاق دارد این هتل هم مانند هتل بین المللی هم آیه ۱ ساعت تحویل این هتل نیز ۱۴ و ساعت تخلیه آن نیز ۱۲ است. هتل هما ۲ اتاق و سوئیت های مجهز و مجلل ای دارد که به تمام امکانات و خدمات رفاهی مجهز می باشند نوع اتاق ها شامل سوئیت یک نفره سوئیت یک خواب دو نفره، سوئیت یک خوابه دو نفره درگزی دار، سوئیت دو نفره هما کلاس لوکس و سوئیت رویال دو خوابه ویژه و ویژه هما کلاس رویال می باشد.

رستوران راه ابریشم با ظرفیت ۵۰۰ نفری ، سالن های مجلل چند منظوره ،رستوران تابستانی، سرویس رایگان حرم مطهر امام رضا در طول روز، استخر جکوزی و سونا، آرایشگاه ،سالن ورزش ،کافی شاپ پارکینگ ،خشکشویی و فروشگاه از جمله امکانات دیگر این هتل می باشند.

هتل جواد
9

هتل جواد نزدیک ترین هتل 4 ستاره به حرم

هتل جواد مشهد در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و امروز بهترین هتل های شهر مشهد به حساب می‌آید این هتل دارای ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد می باشد رستوران و کافی شاپ و سالن های چند منظوره در هتل جواد از امکانات این هتل به حساب می آید. جهت تکمیل تجهیزات ورزشی و سرویس دهی بهتر به مهمانان، سونا و جکوزی هتل چهار ستاره نیز هم اکنون در حال ساخت می باشد از مزایای این هتل نزدیک به مرکز شهر و خیابان امام رضا علیه السلام می باشد.

این هتل ۴ ستاره فروشگاه رستوران و کافی شاپ و اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی در فضای عمومی ارائه میدهد و فضاهای ورزشی هتل مانند استخر و باشگاه ورزشی نباید غافل شد بیشتر مسافرانی که رزرو هتل جواد مشهد را انجام دادند نظرات مثبتی راجع به امکانات این هتل داشتند.

هتل اسپینو مشهد
10

هتل اسپینو مشهد

از هتل های ساخته شده در سال ۱۳۹۳ با ۳۵ اتاق می باشد دیگه هر چند تعداد اطاق های کمی دارد اما از بهترین هتل های شهر مشهد به حساب می‌آید. هتل اسپینو در خیابان های نزدیک به حرم به نام ۱۷شهریور قرار گرفته است و مراکز خرید و جاذبه های گردشگری این شهر نزدیک می باشد که امکان خرید را برای افراد فراهم می‌کند

به طور مثال به بازار امام رضا، مجتمع تجاری رضا و مرکز خرید آسمان و بازار ضامن در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور به هتل بسیار نزدیک است .فاصله تا حرم هتل اسپیناس مشهد روی نقشه نزدیک بوده و ۲۰ دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید در این ساختمان ۵ طبقه رستوران و استخر و باشگاه و فضای تفریحی عالی ایجاد شده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *