بهترین هتل های پنج ستاره همدان

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین هتل های پنج ستاره همدان را برای شما معرفی خواهیم کرد. قطعاً می‌دانید که شهر زیبای همدان یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای کشور ایران و حتی یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان به حساب می آید و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد.

شهر همدان به دلیل اینکه در دوران ساسانیان و اشکانیان و هخامنشیان و سلجوقیان و آل بویه پایتخت کشور ایران بوده است لقب پایتخت تاریخ و تمدن ایران را برای خود کرده است. شهر همدان هم اکنون به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و توریستی زیاد به عنوان پنجمین شهر گردشگری و توریستی ایران تبدیل شده است که هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند به همین دلیل وجود هتل های خوب در این شهر بسیار ضروری می باشد.

هتل باباطاهر
1

هتل باباطاهر

هتل ۵ ستاره باباطاهر یکی از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره همدان به حساب می آید که امکانات بسیار زیادی را دارا می باشد این هتل بسیار عالی با امکانات زیاد و مدرن و تجهیزات بسیار پیشرفته توانسته است رضایت مهمان های خود را جذب کند و به همین دلیل است که هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی به این هتل مراجعه می کنند. هتل باباطاهر فاصله بسیار کمی با آرامگاه باباطاهر و آرامگاه استرومردخای و آرامگاه بوعلی سینا و تپه هگمتانه دارد و این مورد سبب شده است تا مسافران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

امکانات هتل باباطاهر: لابی چایخانه سنتی و رستوران و سالن کنفرانس و سالن اجتماعات و سیستم اعلام حریق و خشکشویی و خودپرداز و کافی شاپ و پارکینگ و استخر و کافی نت و فضای سبز و تاکسی سرویس و نمازخانه

 

آدرس: همدان آرامگاه باباطاهر ضلع شرقی آرامگاه

هتل پارسیان بوعلی
2

هتل پارسیان بوعلی

هتل پارسیان بوعلی از دیگر هتل های شهر همدان می باشد که جز بهترین آن ها می باشد امکانات بسیار زیاد و ویژه‌ای را دارا می باشد که در قلب شهر همدان واقع شده است جالب است بدانید که بنای اصلی هتل بوعلی با دو باغ بسیار زیبای سرسبز احاطه شده است و به همین دلیل منظره بسیار زیبا رو به همین باغ را دارد. از دیگر مواردی که سبب شده است افراد زیادی به این هتل مراجعه کنند این است که موقعیت مکانی هتل بوعلی برای بازدید از مکان های دیدنی شهر همدان بسیار نزدیک و مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین آموزشگاه های زبان همدان

امکانات این هتل عبارتند از : لابی و صندوق امانات و پارکینگ اختصاصی و رستوران و نمازخانه و کافی شاپ ها و تالار شیشه ای و استخر و کافی نت و خشکشویی و سالن کنفرانس و اجتماعات و تاکسی سرویس و فضای سبز.

 

آدرس: همدان میدان جهاد ابتدای خیابان بوعلی

هتل پارسیان آزادی
3

هتل پارسیان آزادی

این هتل بسیار زیبا و با امکانات عالی یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر همدان در منطقه باغ شهر میباشد این هتل به علت قرار گرفتن در دامنه کوه های الوند از منظره های بسیار عالی و زیبا در اتاق های هتل  برخوردار می باشد. و همینطور برخی دیگر از اتاق های هتل نمای بسیار زیبایی از بلوار ارم همدان یکی از مکان های مهم و معروف شهر میباشد را دارند و هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز گردشگری شهر همدان را دارا می باشد. مانند تپه هگمتانه و گنج نامه و مجتمع تفریحی رنگین کمان.

امکانات این هتل عبارتند از : لابی و صندوق امانات و پارکینگ اختصاصی و رستوران و نمازخانه و کافی شاپ ها و تالار شیشه ای و استخر و کافی نت و خشکشویی و سالن کنفرانس و اجتماعات و تاکسی سرویس و فضای سبز.

 

آدرس: همدان خیابان شریعتی میدان قائم بلوار ارم

هتل گنجنامه
4

هتل گنجنامه

هتل گنجنامه یکی دیگر از بهترین و عالی ترین هتل های شهر همدان می باشد گنجنامه دهکده توریستی می باشد که از تله کابین و سورتمه و سنگنوردی و سالن بولینگ و کتیبه های بوستانی و سنگ نوشته ها و بانجی جامپینگ تشکیل شده است. این هتل بسیار زیبا یک مکان عالی برای کسانی میباشد که میخواهند بدور از هیاهو و شلوغی  قرار بگیرند. این هتل یک مجموعه بسیار شیک و شگفت انگیز می باشد که هر ساله مهمانان بسیار زیادی را از تمام نقاط کشور و جهان به سمت خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی و آرایشی همدان

 

آدرس: همدان مجموعه تفریحی تله کابین گنجنامه هتل گنجنامه

هتل آپارتمان خاتم
5

هتل آپارتمان خاتم

هتل آپارتمان خاتم یکی از بهترین هتل های شهر همدان می باشد که بر اساس آخرین استاندارد ها و متدهای روز دنیا و جدیدترین متد های هتلداری ساخته شده است و خدمات ویژه ای را به مسافرین و مهمانان خود ارائه می کند. این خیلی هتل چشم انداز بسیار عالی از شهر همدان را دارا می باشد و موقعیت مکانی این هتل به گونه ای میباشد که دسترسی بسیار ساده‌ای به مکان های گردشگری شهر همدان را دارا می باشد.

 

آدرس: همدان میدان فلسطین جنب فروشگاه رفاه

هتل آرین
6

هتل آرین

هتل آرین یکی از هتل های بسیار تمیز و با کیفیت و مناسب شهر همدان می باشد که به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب و خدمات بسیار ویژه ارائه می کند در بیشتر مواقع مورد توجه مسافران این شهر قرار گرفته است و سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند هتل آرین در فاصله بسیار نزدیکی از آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار گرفته است و دسترسی بسیار ساده و مکان های گردشگری شهر همدان را دارد این هتل دارای امکاناتی مانند کافی شاپ و اینترنت و کافی نت و سالن کنفرانس و پارکینگ و لابی و صندوق امانات و سیستم اعلام حریق و خودپرداز می باشد.

 

آدرس: شهر همدان خیابان تختی هتل آرین

هتل کریم خان زند ملایر
7

هتل کریم خان زند ملایر

این هتل بسیار زیبا در مقابل دریاچه زیبای کوثر و مرکز تفریحی پارک کوثر در ورودی شهر ملایر واقع شده است و برخی از اتاق های این هتل زیبا چشم اندازهای بسیار زیبایی از دریاچه را دارا می باشد افرادی که به این هتل مراجعه می‌کنند می‌توانند یک اقامت متفاوت و زیبا را داشته باشند. این هتل دسترسی بسیار ساده‌ای به جاذبه های گردشگری شهر را دارا می باشد و همینطور برخی از امکانات این هتل عبارتند از تالار عروسی و لابی و آسانسور و چایخانه سنتی و رستوران و کافی شاپ و سالن آمفی تئاتر و استخر و سونا و جکوزی و پارک بازی کودکان و تاکسی سرویس و فضای سبز و نمازخانه.

بیشتر بخوانید:   بهترین گلفروشی های همدان

 

آدرس: همدان ملایر ضلع غربی دریاچه کوثر

هتل جهانگردی علیصدر کبودراهنگ
8

هتل جهانگردی علیصدر کبودراهنگ

اگر قصد دارید سفری داشته باشید که در آن مناظر بسیار زیبا و دلنشین طبیعی و همینطور آب و هوای بسیار خنک و دلنواز را در آن تجربه کنید به شما پیشنهاد می شود که در این هتل بسیار زیبا و دلنشین اقامت داشته باشید این هتل بسیار زیبا در یک روستای بسیار زیبا و نزدیک به غار شگفت انگیز آبی جهان یعنی غار علی صدر قرار گرفته است لازم به ذکر است که گفته شود اتاق های این هتل بسیار راحت و تمیز می باشد و ویویی بسیار زیبا و دلنواز ای را دارا می باشد.

این هتل خدمات بسیار ویژه‌ای را به مسافران خود ارائه می کند و شما می توانید یک اقامت بسیار راحت را در این هتل داشته باشید. امکانات این هتل عبارتند از نیل آبی کافی شاپ صندوق امانات پارکینگ اینترنت رستوران خشکشوئی صندوق امانات تاکسی سرویس سیستم اعلام حریق و فضای سبز.

 

آدرس : همدان کبودراهنگ بخش گل تپه روستای علیصدر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *