بهترین وکیل خانواده در تهران

اگر به دنبال بهترین وکیل خانواده در تهران هستید باید بدانید ک یک وکیل خانواده دانش کافی برای بررسی نمودن مسائلی هم چون طلاق، نفقه، حضانت فرزندان، مهریه و غیره را دارد و در این راستا باید به موکلین خود کمک کند. اما اگر بخواهید به نتیجه خوبی در مسائل حقوقی تان دست یابید بهتر است که در انتخاب بهترین وکیل خانواده در تهران دقت بیشتری کنید. در این مقاله از کی برتره می خواهیم به بیان ویژگی های یک وکیل خوب و معرفی یکی از بهترین آن ها بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وظیفه وکیل خانواده

از مهمترین وظایف بهترین وکیل خانواده در تهران برقرار نمودن رابطه صلح و آشتی میان طرفین دعوا است. اگر رابطه صلحی میان آن ها برقرار نشد، باید به دفاع از حقوق موکل خود بپردازد. بسیار طبیعی است که در خانواده مشکلاتی ایجاد شود که ممکن است خود طرفین دانش کافی برای حل نمودن آن را نداشته باشند. در این رابطه بسیار بهتر است که به یک وکیل خانواده مراجعه کنند.

بهترین وکیل خانواده در تهران می تواند با دانشی که از حق قانونی افراد دارد برای بر طرف نمودن این اختلاف بهترین پیشنهادات را ارائه دهد. اگر وکیل خانواده در یکی از زمینه های حقوقی و یا کیفری مشغول به کار باشد بهتر می تواند به نتیجه خوبی در پرونده شما دست یابد. هم چنین وکیل خانواده وظایف دیگری از قبیل پیگیری نمودن امور پرونده موکل، حضور در دادگاه به عنوان نماینده قانونی موکل خود و ارائه پیشنهاداتی برای اینکه چگونه در دادگاه موفق شود را بر عهده دارد.

از مهمترین وظایف وکیل خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دفاع از موکل: یک وکیل خانواده خوب در تهران باید بتواند از حقوق موکل خود به درستی دفاع کند.
  • انجام امور حقوقی: وکیل خانواه خوب باید هر نوع امور قضایی و حقوقی موکل را بتواند به خوبی انجام دهد.
  • حضور در دادگاه: برای اینکه بتواند به پرونده وکلای خود به عنوان یک نماینده قانونی رسیدگی کند باید در دادگاه حضور پیدا کند.
  • برقرار نمودن رابطه صلح بین طرفین: در اموری هم چون طلاق برای اینکه بتواند کانون خانواده را حفظ کند باید سعی کند که بین طرفین رابطه صلح بر قرار کند.
  • گزارش پرونده: هر گزارشی در رابطه با پرونده را به موکل خود اطلاع دهد.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون در سعادت آباد

بهترین وکیل خانواده در تهران

ویژگی های بهترین وکیل خانواده در تهران

انتخاب یک وکیل خوب امری مهم است و باید در هر زمینه ای وکیلی را برای کارهای خود انتخاب کنید که از مهارت های لازم در رابطه با پرونده های دعاوی خانواده برخوردار باشد و از حق و حقوق موکل خود اطلاعات و تخصص کافی در اختیار داشته باشد.

برای انکه بتوانید به بهترین وکیل خانواده در تهران دسترسی پیدا کنید باید ویژ گی های مهم آن را بدانید، این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:

  • همانطور که بیان کردیم یک وکیل خانواده باید دارای مهارت و تخصص کافی باشد تا موکل بتواند با اطمینان کافی پرونده خود را د اختیار او قرار دهد.
  • از آنجایی که یک موکل در جریان مسائل خانودگی از لحاظ روحی کاملا تحت فشار است، وکیل خوب با توجه به مصلحت موکل خود و بسیاری مسائل دیگر با موکل خود احساس همدردی می کند.
  • یک وکیل خانواده خوب راز دار موکل خد است و برای اینکه موکل بتواند به راحتی به وکیل خود اعتماد کند باید مسائلی که با آبروی موکل و یا طرف مقابل او رابطه دارند را به خوبی حفظ کند.
  • یک وکیل خوب می تواند پرونده مکلین خود را به طور مرتب پیگیری کند و با مراجعه نمودن به مراجع قضایی از لوایح دفاعیه طرف مقابل آگاه شده و از طریق صحبت نمودن با قاضی پرونده، موکل خود را در جریان تمام امور پرونده اش قرار دهد.
  • از دیگر ویژ گی های خوب یک وکیل خانواده قدرت استدلال و اقناع اوست. چون در جلسه رسیدگی باید به خوبی بتواند از حقوق موکل خود دفاع کند و در آن جلسه حرف اول را بزند.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی غرب تهران

در این راستا می توان به دکتر موسی الرضا میر وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اشاره کرد و از موفق ترین و با تجربه ترین وکلای تهران است که در تا کنون بسیار موفق عمل کرده است. از جمله تخصص های ایشان می توان به مواردی هم چون دعاوی طلاق هم چون طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوجه، مهریه، حضانت و سایر امور مربوطه، انحصار وراثت، کیفری ملکی، قراردادها، ثبت احوال، وصول مالبات، جرایم اینترنتی و بسیای امور دیگر را در پرونده های کلان ایشان رویت نمود که در نهایت صبر، حسن سابقه و صداقت به اظهارات مراجعه کنندگان خود توجه می نمایند و با پیگیری های فراوان به نتیجه مطلوبی در پرونده های ایشان نائل می شوند.

دلیل کمک گرفتن از وکیل خانواده

به دلیل تجربه و دانش کافی که وکیل خانواده در دعاوی خانواده دارد بهتر می تواند در این زمینه موکل خود را راهنمایی کند و از طرفی می تواند به بهترین نتیجه ممکن در پرونده خانواده دست یابد.

یک وکیل خانواده قادر است که مسائلی هم چون طلاق، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، تمکین، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، اجرت المثل ایام زوجیت و مواردی از این قبیل که مربوط به امور خانواده است به فعالیت می پردازد.

بهترین وکیل خانواده در تهران

حوزه های فعالیت وکیل خانواده

یک وکیل خانواده باید در حوزه های مختلفی فعالیت کند هم چون:

  • وکیل طلاق متخصص: وکیل متخصص طلاق باید در راستای طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد و یا طلاق از طرف زن فعالیت زیادی کرده باشد.
  • مهریه: در زمینه دریافت مهریه و توقیف اموال مرد از آگاهی کاملی برخوردار باشد. در این راستا باید با سرعت عمل کافی بتواند حق موکل خود را بستاند.
  • حضانت: از دشوارترین مسائل سلب حضانت کودکان است. در برخی مواقع به دلیل عدم صلاحیت پدر، مادر می تواند بعد از 7 سالگی حضانت فرزند خود را بگیرد که البته این موضوع نیز کاملا بستگی به میزان تخصص و مهارت وکیل خانواده دارد.
  • نفقه: دفاع از نفقه امری مهم قلمداد می شود چون در بسیای از مواقع زن از قانون اطلاع کافی ندارد و به دلیل عدم تمکین مرد از آن محروم می شود. در این زمینه یک وکیل خوب می تواند حق نفقه را برای زن دریافت کند.
  • تمکین زوجه: یک وکیل متخصص خوب باید به وسیله طرح دعوی الزام به تمکین و با دریافت رای مثبت به نفع موکل خود عمل کند.
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های گریم و میکاپ در فرمانیه

نتیجه گیری

چون شهر تهران دارای جمعیت زیادی است و پرونده های زیادی در حوزه خانواده مطرح می شوند موکلین می توانند با کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و با تجربه با موفقیت پرونده خود را پشت سر بگذارند. در این مقاله یک وکیل متخصص می تواند با تجارب فراوانی که در زمینه طلاق توافقی، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، مسائل کیفری، تنظیم قرارداد و غیره دارد بسیار کمک کننده باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *