بهترین پانسیون سگ کرج

ما امروز قرار است به شما کمک کنیم تا بهترین پانسیون سگ کرج را پیدا کنید. اگر شاغل هستید و مجبور می شوید چندین ساعت از روز خانه را ترک کنید و نگران تنها ماندن سگ خود هستید و یا این که به یک میهمانی دعوت شده اید و یا نمی توانید سگ خود را به همراه خود به سفر ببرید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما بگذارید.   همان گونه که می دانید سگ ها موجودات عجیبی هستند و ممکن است نتوانند به راحتی با هر محیطی سازگار شوند به همین خاطر شما باید این کار را با نهایت دقت انجام دهید.

سعی کنید پانسیونی انتخاب کنید که یک فضای مناسب برای حیوانات طراحی کرده باشد و از آن جایی که حیوانات عاشق بازی هستند دقت کنید که پانسیون مد نظر اتاق بازی داشته باشد. علاوه بر این ها حتما دقت کنید که پانسیون مربی های مجربی داشته باشند. ما امروز این جا هستیم تا تعدادی از بهترین پانسیون سگ کرج را به شما معرفی کنیم و سپس شما با توجه شرایط خود یکی از آن ها برای نگه داری دوست با وفای خود انتخاب کنید پس با ما همراه باشید.

کلینیک دامپزشکی اوپال
1

کلینیک دامپزشکی اوپال

از آن جایی که این پانسیون در یک کلینیک دامپزشکی قرار دارد به بهترین پانسیون سگ کرج تبدیل شده است. لازم به ذکر است که این کلینیک خدمات بیشماری دارد که پانسیون تنها یکی از خدمات این کلینیک دامپزشکی است. شما می توانید حیوان خود را به این کلینیک ببرید و در صورت تمایل نیز سگ خود را برای معاینه ببرید و یا این که مو های آن را کوتاه کنید. از آن جایی که یک دامپزشک همیشه در این کلینیک حضور دارد شما می توانید چندین ساعت سگ خود را به این پانسیون بسپارید و  نگران چیزی نباشید. همچنین این کلینیک، بهترین کلینیک دامپزشکی کرج نیز به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی جهان نما

 

آدرس کرج ، گوهردشت،  تقاطع موذن و خیابان شهرداری، پلاک صفر، طبقه ی

دامپزشکی شبانه روزی آوا کرج
2

دامپزشکی شبانه روزی آوا کرج، بهترین پانسیون سگ کرج

اگر به دنبال بهترین پانسیون سگ کرج هستید که شبانه روزی کار کند و شما بتوانید به راحتی هر ساعتی از شبانه روز سگ خود را به آن جا ببرید ما دامپزشکی آوا کرج را به شما پیشنهاد می کنیم. این دامپزشکی نیز به جدید ترین تجهیزات مجهز است و شما می توانید خیالتان راحت باشد که در طی این چند ساعت به سگتان خوش می گذرد.

علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که حضور دامپزشک و مربی های آموزش دیده به شما این اطمینان خاطر را می دهد که مشکلی برای سگتان پیش نمی آید. چنان چه سگ‌ شما به غذای خاصی علاقه دارد و یا این که وسایل بازی خاصی دارد  می توانید آن ها را نیز به همراه سگ خود به مسئولین پانسیون تحویل بدهید.گفتنی است، در این کلینیک علاوه بر سگ از گربه ها نیز نگهداری می شود. اگر به دنبال بهترین پانسیون گربه کرج هستید می توانید به این کلینیک اعتماد کنید.

 

آدرس خیابان مطهری، به طرف آزادگان کمی بعد از شیرینی توتک بین کوچه سرو و گلزار شهدا

کلینیک دامپزشکی دکتر آرمین سروری
3

کلینیک دامپزشکی دکتر آرمین سروری

از آن جایی که تعداد این پانسیون ها روز به روز بیش تر می شود به همین دلیل پیدا کردن بهترین پانسیون سگ کرج کمی کار زمان بری است. ما به شما توصیه می کنیم که به کلینیک دکتر آرمین سروری بروید. این کلینیک خدمات زیادی مثل آزمایشگاه کامل، کاشت میکروچیپ، جراحی ارتوپدی و نرم،  جرم گیری، سونوگرافی، صدور شناسنامه و شست و شو به همراه اصلاح حرفه ای دارد که پانسیون تنها یکی از خدمات این کلینیک دامپزشکی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین درمانگاه های شبانه روزی کرج

 

آدرس: گوهردشت،  خیابان رستاخیز، چهار راه سیزدهم نبش تقاطع،  کنار املاک کلبه بروید. البته می توانید این پانسیون ها را بر حسب نزدیکی به منزل خود پیدا کنید و حیوان خود را به آن جا ببرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *