بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار

صاف و یکدست بودن پوست یکی از یکی مهم‌ترین مواردی می‌باشد که در میکاپ و آرایش باید به آن توجه شود زیرا تاثیر بسیار زیادی را در زیبایی صورت شما دارا می‌باشد. ما در ادامه این مقاله از کی برتره قصد داریم تا بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار را به شما معرفی کنیم تا شما با ویژگی‌های این نوع پنکیک‌ها بیشتر آشنا شوید و در صورتی که دارای پوست جوش دار هستید بتوانید بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار را به راحتی پیدا کنید.

همانطور که می‌دانید سازی آرایش یکی از مهم‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه شود که پنکک‌ها این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. افرادی که دارای پوست‌های چرب و جوش دار هستند حتماً باید زیر سازی خوبی را انجام دهند و علاوه بر آن از محصولات و پنکک‌هایی استفاده کنند که چربی پوست آنها را بگیرد و سبب خراب شدن آرایش آنها نشود زیرا چربی پوست ماندگاری آرایش را پایین می‌آورد و سبب به هم ریختن آرایش صورت می‌شود.

در برخی از موارد استفاده از ضد آفتاب‌ها و کرم پودرها باعث چربی پوست می‌شود به همین دلیل پس از آن از پنکیک‌ها استفاده می‌شود تا چربی ناشی از کرم پودرها و ضد آفتاب‌ها را بگیرد و پوستی کاملاً صاف و مات را برای شما بسازد. در ادامه این مقاله برخی از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار را به شما معرفی خواهیم کرد و شما را با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌کنیم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژ گونه های مایع

۱_ پنکک مدل FIT ME  برند میبلین

اگر بخواهیم یکی از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار را به شما معرفی کنیم قطعاً این مدل از برند میبلین یکی از بهترین محصولاتی می‌باشد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. به عقیده بسیاری از افراد بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار این محصول می‌باشد این محصول از برند میبلین می‌باشد که بسیار سبک بوده و به هیچ عنوان باعث نمی‌شود تا شما بر روی پوستتان احساس سنگینی کنید.

بافت بسیار سبک این محصول منافذ پوستی شما را نمی‌بندد و احساس سنگینی بر روی پوست شما ایجاد نمی‌کند که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌باشد. علاوه بر این موارد این محصول خاصیت آبرسانی و تثبیت کنندگی را دارا می‌باشد به همین دلیل سبب شادابی پوست شما می‌شود. ساختار این محصول به گونه‌ای می‌باشد که با کنترل چربی پوست از برق افتادن پوست که در اثر چربی به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند و در نهایت ظاهری مات و طبیعی و بسیار زیبا را به پوست شما می‌دهد.

بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار

یکی دیگر از نقاط قوت این محصول که  از بهترین پنکک های دنیا ست ، وجود چندین تناژ رنگی می‌باشد که باعث می‌شود تمامی افراد در تمام رنگ‌های پوست مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول پوشش دهی بی‌نظیر آن می‌باشد که پوست شما را کاملاً یکسان و یکدست می‌کند. این محصول یکی از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار می‌باشد زیرا پوشانندگی بسیار بالا و کاور بالایی را دارد.

۲_ پنکک اتود سری twin cake  مدل natural roe 2

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار را به شما معرفی کنیم پیشنهاد ما به شما این محصول فوق العاده از برند اتود می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است و توانسته است در دنیا جز بهترین‌ها باشد. اگر شما جز دسته افرادی باشید که به آرایش و میکاپ علاقمند باشید قطعاً نام برند معروف اتود به گوشتان خورده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو برای کراتین

این برند تمامی محصولاتی که تولید می‌کند کاملا با کیفیت و عالی می‌باشد که در ساخت آنها از مواد اولیه با کیفیت و فوق العاده استفاده شده است. این محصول برای پوست‌های تیره و روشن مناسب می‌باشد اما برای پوست‌های گندمی بهتر می‌باشد و تناسب بیشتری را با این رنگ پوست‌ها دارد.

از دیگر ویژگی‌های فوق العاده این محصول پوشانندگی و کاور بسیار بالای آن می‌باشد چه برای افرادی که دارای پوست‌های جوش‌دار هستند بسیار مناسب می‌باشد به این دلیل که کاور بالای این محصول می‌تواند جای لک و جوش‌ها را به خوبی بپوشاند و پوستی صاف و مات را برای شما بسازد.

بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار

۳_ پنکک فشرده مک studio sculpt

یکی دیگر از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار این پنکک از برند مک می‌باشد که بسیار فوق العاده بوده و جز بهترین‌ها می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول پوشانندگی بسیار بالا و کاور فوق العاده آن می‌باشد چه سبب می‌شود جای لک‌ها و جوش‌ها به خوبی پوشیده شود به این دلیل برای افرادی که دارای پوست‌های جوش‌دار هستند بسیار مناسب می‌باشد زیرا می‌تواند پوست آنها را به خوبی کاور کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول ماندگاری بسیار بالا و تثبیت آرایش می‌باشد که سبب می‌شود آرایش شما طولانی مدت بر روی پوست شما بدون هیچ خرابی بماند زیرا در صورتی که شما پوست چربی داشته باشید ارایش شما زودتر خراب می‌شود اما این محصول از چرب شدن پوست شما جلوگیری می‌کند و سبب می‌شود تا آرایش شما ماندگاری بالایی داشته باشد.

۴_ پنکک کلینیک stay matte sheer pressed power

این محصول بافتی ابریشمی و بسیار نرم را دارد و بافتی بسیار سبک و دارا می‌باشد که به هیچ عنوان روی پوست شما سنگینی نمی‌کند و شما احساس سنگینی و کلافگی را نخواهید داشت. این محصول پوشانندگی بسیار بالا جهت کاور کردن عیب‌های پوست شما مانند جای لک و جای جوش را دارا می‌باشد و پوست کاملاً یک دست و مات و صاف را برای شما می‌سازد. در ترکیبات این محصول از مواد مغذی برای پوست استفاده شده است که سبب آبرسانی به پوست شما و تقویت پوست شما می‌شود .

بیشتر بخوانید:   بهترین پالت سایه

این محصول فاقد چربی و روغن می‌باشد در نتیجه برای افرادی که دارای پوست‌های جوش‌دار و چرب هستند کاملاً مناسب می‌باشد و یک گزینه عالی و ایده‌آل به حساب می‌آید. زیرا هنگامی که شما دارای پوست چرب هستید آرایش شما با سرعت بیشتری خراب می‌شود زیر چربی ماندگاری آرایش را پایین می‌آورد و استفاده از این محصول سبب می‌شود تا چربی پوست شما گرفته شود و آرایش شما طولانی مدت بر روی صورتتان بماند. یکی از بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار این محصول می‌باشد زیرا دارای کاور بالا و فوق العاده‌ای می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *