بهترین کرم پودر های پوست مختلط

در ابتدا به این سوال مهم جواب دهیم که: پوست مختلط به چه نوع پوستی گفته می شود و ویژگی های آن چیست؟ کدام یک از کرم ها جزء بهترین کرم پودر های پوست مختلط می باشد؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تیزون چرب (پیشانی، بینی، چانه) و گونه های خشک هستنند ، نوع پوست شما مختلط است. پس باید کرم پودری را انتخاب کنید که متناسب پوست مختلط باشد.
انتخاب بهترین کرم پودر پوست مختلط کار چندان آسانی نیست، چرا که باید به اندازه کافی مات باشد و از طرفی نباید بافت خیلی خشکی داشته باشد تا روی گونه ها به خوبی پخش نشود!
در این مقاله کی برتره  قصد داریم که شما را با بهترین کرم پودرهای پوست مختلط آشنا سازیم.

معرفی برندهای مختلف از بهترین کرم پودر های پوست مختلط

در دنیای آرایش و به خصوص در دسته‌بندی بهترین کرم پودرها برای پوست مختلط، برندهای مختلفی وجود دارند که شهرت و محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند.

اما بهترین برند برای هر شخص خاصی وابسته به ترجیحات شخصی، نیازهای پوستی و بودجه مالی است. در هر صورت، در زیر به چند برند از بهترین کرم پودر های پوست مختلط اشاره خواهم کرد:

بهترین کرم پودر های پوست مختلط

 

1. MAC Cosmetics: این برند آرایشی مشهور برای کرم پودرهای با پوشش خوب، ماندگاری بالا و قابلیت کنترل روغنی پوست مختلط معروف است.

2. Estée Lauder: برند دیگری که کرم پودرهای با پوشش قوی، طبیعی و ماندگاری بالا تولید می ‌کند. فرمولاسیون‌های آن‌ها کمک می ‌کند تا پوست چربی  بخش هایی از پوست مختلط را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار

3. Make Up For Ever: یکی از بهترین کرم پودر های پوست مختلط است در واقع این برند  کرم پودرهای متنوعی با پوشش متوسط تا کامل و مناسب برای پوست مختلط عرضه می ‌کند. این برند برای فرمولاسیون ‌های بی‌رنگ و بدون روغن مشهور است.

4.ویشی (Vichy): این برند فرانسوی مشهور به عنوان یک برند فرمولاسیون آب حاوی مواد معدنی است. محصولات ویشی شامل کرمها، لوسیونها و ماسکهای مرطوب کننده میشود. همچنین این کرم پودر می تواند یک انتخاب بسیار خوب از میان بهترین کرم پودر های پوست مختلط برای افراد گوناگون باشد درواقع شما با خیال راحت می توانید از این کرم پودر استفاده کنند.

5.نیوتروژنا (Neutrogena): برند محبوب و پرطرفداری است که محصولات متنوعی را برای هر نوع پوست، از جمله پوست مختلط، عرضه میکند. آنها به ترکیبات آرامش بخش و مقاومت در برابر آکنه تمرکز دارند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *