بیوگرافی علی حاجی محمدی

می توان گفت بیوگرافی نوعی سبک و دوش ادبی است که هدف آن نیز شرح و توضیح کلی از زندگی یک شخص نیز است. در بیوگرافی سعی می شود بیشتر به ابعاد آموزنده یا انگیزه‌بخش از زندگی یک فرد پرداخته شود و این موارد بیان شود.شما با خواندن بیوگرافی احساس می کنید که خود آن فرد در مقابل شما نشسته و تمام پیچ و خم های زندگی خود را برای شما تعریف می کند. در ادامه در کی برتره قصد بیان بیوگرافی علی حاجی محمدی را نیز داریم.

تاریخ تولد : 1371

محل زندگی : تا 7 سالگی قزوین

محل زندگی : تا 19 سالگی اصفهان

شغل مادر : معلم دبستان

شغل پدر : معلم زبان

تعداد فرزندان : 3 برادر 1 خواهر

مدرک تحصیلی : کاردانی مهندسی مواد

شروع به کار : 19 سالگی

اولین جرقه : استارت آپ ویکند تجریش

بیوگرافی علی حاجی محمدی

می توان درباره زندگی علی حاج محمدی اینطور بیان که دوران راهنمایی اولین جرقه های فعالیت اینترنتی به ذهنش می رسد‌ در دوران مدرسه همکلاسی ها و بچه های مدرسه ثروتمند بودند و او از خانواده متوسطی بود. در مقطع راهنمایی خیلی از دانش آموزان اهل اینترنت، وبلاگ و ایمیل بودند و این کار تاثیر زیادی روی او داشت.

علی حاجی محمدی به طراحی قالب وبلاگ و سایر کارهای کامپیوتری روی می آورد. او برای تامین هزینه های اینترنت خودش، از بچه ها کارت اینترنت رایگان می گیرد و در عوض فعالیت هایی را برای آنها انجام می داد.

همچنین علی حاج محمدی وقتی برای اولین بار برای خودش ایمیل ایجاد می کند خیلی هیجان زده و همچنین خوشحال می شود. از آنجا که او دوست داشت مورد توجه قرار بگیرد ، تکنیک های یاهو مسنجر را یاد می گیرد و همچنین در دوم راهنمایی به خواندن مجلاتی بنام کلیک جام جم بهترین رسانه آیتی آن زمان بوده می پردازد و با نویسندگان این هفته نامه طرح دوستی می ریزد و با آن ها نیز ارتباط برقرار می کند‌.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی محمد جواد شکوری

در سوم راهنمایی از پدر درخواست می کند او را به کلاس کامپیوتر بفرستد ولی با مخالفت پدر رو به رو می شود در همین رمان علی خودش اقدام می‌کند و از طریق شبکه آموزش شروع به یادگیری و آموزش کامپیوتر می کند. سال بعد با اصرار به کلاس های تری دی مکس و انیمیشن سازی می رود. استاد این کلاس ها ضعیف بوده ولی علی خودش می رود و یک آموزش می خرد و پروژه پایانی انیمیشن او رتبه اول همان کلاس را کسب می کند.

اول دبیرستان با پول توجیبی های خود یک ریسلری یا نمایندگی هاست می گیرد و ماهانه به صورت قسطی پول آن را پرداخت می کند. فروشنده به او می گوید اگر بتواند دو تا هاست بفروشد دو برابر پولی که برای ریسلری در هر ماه می دهد، می تواند به او پرداخت کند و علی موفق می شود به جای دو عدد، در همان ابتدای کار پنج هاست بفروشد.

به صورت شریکی با برادرانش یک کامپیوتر می خرند ولی به دلیل پایین بودن کیفیت کامپیوتر و عدم امکان نصب گرافیک روی کامپیوتر، تصمیم می گیرد نسخه ساده تر تری دی مکس یعنی فتوشاپ را یاد بگیرد و بعد از یادگیری این نرم افزار، کارهای گرافیکی، طراحی کارت و… با آن انجام می دهد. او بعد از مدتی می فهمد که می تواند طراحی سایت نیز انجام دهد‌.

به همین علت ابتدا وارد سایت دیتالایف شده و آنجا با سرهم بندی کردن چیزهایی، طراحی سایت انجام می دهد ولی به علت محدود بودن امکانات این سایت، سراغ وردپرس می رود و طراحی سایت را در آن شروع و کار می کند. بعد از مدت سایتی بنام وردپرس ۹۸ دات کام را راه اندازی می کند و شروع به گرفتن پروژه می نماید. رفته رفته رتبه سایت او در گوگل ارتقا می یابد و وقتی بالاترین رتبه خیلی از سایت های ایرانی در گوگل ۴ از ۱۰ می باشد؛ سایت او رتبه ۶ از ۱۰ را از گوگل دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی حمید و سعید محمدی

روز به روز علی حاجی محمدی معروف تر می شود و تبلیغات و آموزش رایگان در این سایت می گذارد. در ۱۸ سالگی با دوستش اقدام به گرفتن یک دفتر مشترک می کنند و شروع به کار می نمایند. در طی این روند اقدام به دوستی با سایر وب مسترانی که جوملا کار می کردند، می کند اما او تمرکزش را بر روی کار در وردپرس می گذارد. استقبال از کارهای او رفته رفته زیادتر می شود. در زمانی که سایت هایی مانند دیجی کالا، لیون کامپیوتر و… بسیار رشد داشتند، استقبال از وردپرس نیز به عنوان سایت ساز افزایش می یابد و حتی شرکت جهانی وردپرس هم توسعه می یابد.

1400

علی حاجی محمدی در سال 1400

اما اکنون علی حاجی محمدی داستان ما کجای کار است و مشغول به چه کاریست؟ علی این روزها بیشترین فعالیت را در اینستاگرام خود دارد که هر روز محتوای جدیدی برای مخاطبین به اشتراک میگذارد. هر روز استوری های فراوان دارد و در کنار این فعالیت مجموعه های او هم به کار خودشون نیز ادامه میدن و به صورت اختصاصی در صفحات اینستاگرام ژاکت و همیار هم این را مشاهده می کنیم.

اما تمرکز تیم آموزشی همیار بیشتر روی فروش دوره اینستاگرام علی حاجی محمدی است چون بیشترین میزان فروش را همین دوره دارد. اون به صورت مرتب کمپین های فروش برگزار می‌کند و استراتژی قیمت بالا اما در کمپین فروش تخفیف میخورد را ادامه می دهد. این روتین الان ماه هاست که ادامه دارد دقیقاً شبیه به احمد کلاته که همین سیستم فروش را برای دوره اینستاگرام خود دارد و همین فرمون را دارند ادامه میدن.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی علی بابایی

علی حاجی محمدی نیم نگاهی هم به یک بیزینس بین المللی دارد اما هنوز چیزی در این زمینه از او ندیدیم شاید در آینده این اتفاق را رقم بزند اما فعلاً که درآمد های میلیاردی وی از فروش دوره اینستاگرام ادامه دارد و می توان گفت او در حوزه اینستاگرام بسیار فعال و موفق است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *