بیوگرافی محمد جواد شکوری

بیوگرافی محمد جواد شکوری

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که صاحب سایت های معتبری هم چون آپارات ، کلوب و فیلیمو کار خود را چگونه شروع کرده است. اگر مایل هستید درباره بیوگرافی محمد جواد شکوری و زندگی او  بیش تر بدانید این مقاله را در کی برتره از دست ندهید.

تاریخ تولد : 1361

محل زندگی : تهران

محل زندگی : تهران

شغل مادر :

شغل پدر :

تعداد فرزندان : 2 فرزند

مدرک تحصیلی : دانشجوی انصرافی دانشگاه تهران

شروع به کار : 16 سالگی

اولین جرقه : شبکه اجتماعی کلوپ

زندگینامه محمد جواد شکوری

محمد جواد متولد ۱۳۶۱ در شهر تهران است. او مدیر عامل آپارات، فیلیمو،  کلوب، لنزو، صباویژن و میهن بلاگ است.  محمد جواد یک برادر دارد که متولد ۱۳۶۲ است و  در تمام این موفقیت ها سهیم بوده و پا به پای برادر خود آمده است‌. محمد جواد و محمد مهدی شکوری هر دو متاهل هستند.

محمد جواد تنها یک پسر و محمد مهدی دو دختر دارد. محمد جواد شکوری دانشجوی ترم ۵ برق دانشگاه امیر کبیر بود که ترجیح داد تحصیل را رها کند و به دنبال علاقه ی خود یعنی برنامه نویسی برود .

1401

همه چیز از یک پراید شروع شد

این دو برادر با سرمایه ای که از فروش پراید خود داشتند یعنی ۵ میلیون تومان کار خود را شروع کردند و در یکی از اتاق های شرکت ایران ثبت نام کردند و این اتاق امروز ۶۴ نفر کارمند دارد. شروع کار این دو برادر از سال ۱۳۸۳ بود. دو سال بعد از تاسیس کلوب محمد جواد و برادرش به سراغ تاسیس صبا ویژن رفتند.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی علی حاجی محمدی

امروز صباویژن نیز از بزرگ ترین آژانس های تبلیغاتی آنلاین در زمینه ی بازاریابی و تبلیغات دیجیتال است که چندین هزار وب سایت فعال داخل کشور از طریق صباویژن فضا های تبلیغاتی به برند های داخلی و خارجی داده می شود.

میهن بلاگ چگونه افتتاح شد

تقریبا ۳ سال بعد از  کلوب یعنی در سال ۸۶ دو تا از صاحب های مبهم بلاگ که از قضا دوستان محمد جواد شکوری بودند از او خواستند که میهن بلاگ را بخرد و این دو برادر میهن بلاگ را نیز به داشته های خود اضافه کردند.  ۲ سال بعد از آن تصمیم به طراحی و ساخت آپارات کردند.

لازم به ذکر است که ساخت و طراحی این سایت تنها ۴۵ روز زمان برد و این سایت مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت. این استقبال به گونه ای بود که ویدئو های آن ۱۵۰ میلیون بازدید داشتند.  این روز ها هر کس به دنبال هر فیلم آموزشی و یا بخشی از فیلمی  که سال ها پیش اکراین شده باشد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در آپارات پیدا کند.

ویدئو کلوپ آنلاین

فیلیمو در کافه همان ویدئو کلوپ آنلاین است.  قطعا ویدئو کلوپ های قدیمی را به خاطر دارید که هر بار یک فیلم را انتخاب می کردیم و آن را بعد از تماشا پس می دادیم شما نیز می توانید از هزاران فیلم موجود در فیلیمو لذت ببرید. برای استفاده از فیلیمو تنها باید هزینه ی اشتراک را بپردازید تا به تمام فیلم های فیلیمو دسترسی پیدا کنید.

صبر کنید این بیوگرافی هم چنان ادامه دارد در بخش بعد به درآمد محمد جواد شکوری از آپارات می پردازیم پس در بخش بعد هم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بیوگرافی حمید و سعید محمدی

درآمد محمد جواد شکوری از آپارات

شاید زمانی که به آپارات مراجعه می کنید و تبلیغات گوناگونی را در آن مشاهده می کنید  به این فکر بیفتید که این تبلیغات چه قدر هزینه می برند. شایان ذکر است که هر کلیک در آپارات از ۱۵۰ هزار تومان به بالا شروع می شود و هر بنر تبلیغاتی نیز با ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۷۰ و یا ۸۰ میلیون ادامه پیدا می کند.

باید خدمتتان عرض کنیم هزینه ی این تبلیغات به عوامل زیادی بستگی دارد.  ابعاد،  بنر،  کیفیت و وب سایت از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری تبلیغات هستند.

اینستاگرام محمد جواد شکوری

باید خدمتتان عرض کنیم که محمد جواد شکوری صفحه ی اینستاگرام ندارد شاید با خواندن این مطلب کمی شگفت زده شده باشید اما خب قطعا آقای شکوری دوست ندارد که وقت خود را در صفحات اینستاگرام بگذارند و ترجیح می دهد که وقت خود را برای طراحی سایت های جدیدی هم چون آپارات تی وی بگذارد اما برادر او محمد مهدی شکوری اینستاگرام دارد که آن هم بیش تر از عکس های خود ، فرزندان و یا برادرش در صفحه ی خود به اشتراک می گذارد.

ویدیو کلوپ آنلاین
میهن بلاگ
آپارت

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *