جذاب ترین بازار های سئول

بازار کوئکس مال

یکی از جذاب ترین بازار های سئول،  بازار کوئکس مال است که به عنوان یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین مراکز خرید در کل آسیا محسوب می شود.  حدود ۲۶۰ فروشگاه برای لوازم آرایشی و بهداشتی ، کالای دیجیتال،  انواع پوشاک و غیره در این مرکز خرید وجود دارد . البته نمی توانیم از کنار امکانات این مرکز خرید مثل مراکز ورزشی ، سینما، فودکورت ، تالار های مجلل برای مراسمات و غیره عبور کنیم. از دیگر جاهای هیجان انگیز این مرکز خرید می توانیم به موزه ی کیمچی و آکواریوم COEX اشاره کنیم؛ این آکواریوم ۴ بخش جداگانه دارد که حدود ۷۰۰ گونه آبزی در آن نگه داری می شوند.

مرکز خرید میانگ دونگ

اطراف این بازار را مغازه های لباس فروشی و خوراکی از برند های کره ای و بین المللی گرفته است. اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی هستید حتما حتما به این مرکز خرید بروید که یکی از جذاب ترین بازار های سئول است و قیمت محصولات آرایشی در این شهر تقریبا نصف قیمت های سنگاپور است و فروشندگان این بازار نیز اجازه می دهند تا شما با خیال راحت از محصولات مورد نظر خود تست کنید. البته چندین رستوران نیز در این بازار وجود دارد که می توانید بعد از خرید به آن جا بروید.

مرکز خرید دی کوب سیتی مال

لازم به ذکر است که این مرکز خرید تنها بخشی از مجموعه ی بزرگ ۴۲ طبقه است.  این مجموعه از یک هتل پنج ستاره ، یک فضای سبز با وسعت ۳۳ هزار متر مربع و مرکز هنری است ؛ در واقع می توان گفت که این مجتمع یک مجموعه ی کامل و یکی از جذاب ترین بازار های سئول است که شما را از هر چیزی بی نیاز می کند. شما در این مرکز خرید می توانید برند های معتبری مثل نیو بالانس،  زارا، اچ اند ام و غیره را پیدا کنید و از آن ها خرید کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز لوازم خانگی

جذاب ترین بازار های سئول

مرکز خرید مسناپولیس

این مرکز خرید با مرکز خرید های دیگری که دیده اید فرق می کند؛ مرکز خرید مسناپولیس یک مرکز رو باز و بزرگ است که وسعت آن حدود ۹۰  هزار متر مربع است و شما در آن می توانید انواع و اقسام فروشگاه را ببینید و از آن ها خرید کنید . علاوه بر این ها می توانید از دیگر امکانات این مرکز مثل سینمای لوته، غذا خوری های جور واجور، پل شیشه ای ، بالکون های تراس دار و هم چنین باغچه هایی که روی پشت بام تعبیه شده است استفاده کنید.

مرکز خرید لوته دپارتمنت استور

به جرات می توان گفت که لوته یکی از جذاب ترین بازار های سئول است که فروشگاه های آن به فروش انواع لباس ، کیف و کفش،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  جواهرات و بدلیجات ،لوازم خانگی و غیره مشغول هستند. برای استراحت و میل غذا نیز می توانید به فودکورت بروید و از غذا های محلی این کشور لذت ببرید.  از آن جایی که این مرکز خرید در خیابان ۴۰۵ hangang daero  است می توانید به راحتی با وسایل نقلیه عمومی به این مرکز خرید بروید.

بازار دونگ دائمون

اگر طرفدار مد و فشن هستید بازدید از این بازار جذاب و دوست داشتنی را از دست ندهید.  شما در این بازار می توانید جدید ترین و زیبا ترین مدل ها را پیدا کنید و یا این که پارچه بخرید و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.  تمام این مجموعه ۲۶ مرکز خرید دارد که شامل ۳۰۰۰۰ فروشگاه و ۵۰۰۰۰ تولیدی  دارد. ‌اگر مایل هستید یک بازار شلوغ و پر از حس و حال را ببینید و از چهره های جدید انرژی مثبت بگیرید بهتر است عصر به این بازار بروید و با خیال راحت در این مرکز خرید بچرخید زیرا این بازار تا نزدیک صبح باز است

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید جهیزیه در تهران

مرکز خرید دوتا

یکی از هیجان انگیز ترین و مشهور ترین مرکز خرید های سئول مرکز خرید دوتا است؛ این مرکز خرید بیش از ۶۰۰ فروشگاه دارد و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین لباس ها، کیف و کفش،  عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را در این مرکز خرید پیدا کنید.  البته باید اضافه کنیم که فودکورت این مرکز انواع غذا را برای ذائقه های مختلف سرو می کند تا هر کسی با خیال راحت غذای مورد علاقه ی خود را سفارش دهد و از ساعات ماندن در این مرکز خرید لذت ببرد.

جذاب ترین بازار های سئول

مرکز خرید تایمز اسکوئر

این مرکز خرید یک مجموعه ای از اوت لت ها و خرده فروشی ها است که شما می توانید در آن ها انواع برند های معتبر کره ای و بین المللی را پیدا کنید.  این مرکز خرید در کنار فروشگاه هایی که دارد دارای مرکز بازی، کافی شاپ، رستوران،  سالن سینما ،کتاب فروشی،  سالن همایش و هم چنین فضای سبز است . فضای سبز این مرکز نیز از باغ روی بام، آب نما و پارک اکولوژی تشکیل شده است و شما می توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مجتمع عالی بروید.

مرکز خرید گوتو

این مرکز خرید بزرگ یکی از جذاب ترین بازار های سئول است که در زیر زمین است و پیشنهاد ما به شما این است که قبل از رفتن به این مرکز خرید کفش مناسب بپوشید تا بتوانید با خیال راحت تمام این مرکز خرید را بچرخید .شایان ذکر است که شما می توانید اجناس مد نظر خود را با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مرکز خرید های ذکر شده تهیه کنید پس نام این مرکز خرید را حتما در لیست جاهایی که باید بروید اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید پاریس

مرکز خرید آی پارک

مرکز خرید آی پارک به سه دسته تقسیم می شود ؛ این سه بخش شامل دپارتمان استور آی پارک،  پارک ایونت و مرکز خرید دیجیتال است . این مرکز خرید ۱۱طبقه است که در آن می توانید فروشگاه های متنوعی را تماشا کنید. در کنار فروشگاه های متنوع نیز می توانید به کافه ها و رستوران های حاضر در این مرکز خرید بروید.  از آن جایی که این مرکز خرید به متروی yongsan  و هم چنین قطار ktx  نزدیک است می توانید بدون نگرانی به این مرکز خرید بروید.

شما میتوانید بهترین مراکز خرید آذربایجان را هم  در این مقاله مشاهده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *