ده سایت برتر مقالات علمی

ما در این مقاله از کی برتره  ده سایت برتر مقالات علمی را معرفی می کنیم تا شما نیز بتوانید از آنها استفاده کنید . در حال حاضر مقالات علمی گوناگون در زمینه های مختلفی نیز نوشته شده است که می تواند اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را نیز افراد ارائه دهند. امروزه روش های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آنها اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه های گوناگون به دست بیاورند.همچنین می توان گفت که افرادی که به زمینه تحقیق و همچنین پژوهش علاقمند هستند نیز می توانند از اطلاعات بسیار مفید این مقالات استفاده کنند.سایت های متفاوتی هستند که مقالات علمی در زمینه های مختلف را در اختیار افراد می گذارند این سایت ها مقالاتی که دارای ارزش علمی بالایی هستند را در اختیار افراد می گذارند و به آن ها نیز کمک می کنند تا بتواند به بهترین منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند و از آن ها نیز استفاده کنند..

سایت Z-Library
1

سایت Z-Library

می توان گفت که یکی از بهترین سایت های مقالات علمی این سایت نیز است.این سایت این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند در زمینه مورد نظر خود اطلاعات مفیدی را کسب کنند. درباره این سایت بسیار خوب و مفید می توان گفت که  یکی از بزرگ ‌ترین کتابخانه کتاب الکترونیکی جهان و همچنین بزرگ ‌ترین منبع مقالات علمی جهان نیز می باشد و این سایت خودش را به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی مبتنی بر کمک های مالی معرفی می کند.پس می توان گفت که این سایت یک منبع خوب برای استفاده از مقالات علمی است.

آدرس سایت : zlibrary.to

سایت Unpaywall
2

سایت Unpaywall

این سایت دارای مقالات بسیار خوب و مفید در زمینه های گوناگون است که می تواند به افرادی که به دنبال منابع علمی خوب و معتبرهستند کمک ‌کند تا بتواند به اطلاعات خوبی دسترسی پیدا کنند. می توان‌ گفت که این سایت محتوا هایی با دسترسی آزاد را از بیش تراز 50000 ناشر و منابع گوناگونی  جمع آوری می کند که این امر نیز سبب شده است تا محققان بتوانند به راحتی اطلاعت خوبی را پیدا کنند. این سایت با هزاران کتابخانه ، پلتفرم های جستجو و سایر داده های علمی در سراسر جهان ادغام شده است و دارای مقالات با عنوان های گوناگون و اطلاعات بسیار خوب نیز است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر اجاره ویلا

آدرس سایت : unpaywall.org/articles

سایت ساینس دایرکت
3

سایت ساینس دایرکت

این سایت از دیگر سایت های برتر در زمینه مقالات علمی است که دارای محبوبیت زیادی در میان افراد علاقمند به پژوهش نیز می باشد. این سایت مقالات گوناگون در زمینه های مختلف مانند علوم مهندسی و پایه، علوم زیستی، بهداشت و علوم اجتماعی و انسانی را شامل می شود. می توان گفت که این سایت دارای ۱۹ میلیون مقاله علمی است که آن ها را به راحتی در اختیار کاربران می گذارند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این سایت می توان به مواردی مانند داشتن بیش از یک چهارم اطلاعات علمی دنیا در حوزه فنی مهندسی و پزشکی،دسترسی به اطلاعات مقالات مربوط به شماره های قدیمی مجلات از جلد اول،مقالات برنده ی جایزه نوبل رایگان و… اشاره کرد.

آدرس سایت : www.sciencedirect.com

سایت گوگل اسکولار
4

سایت گوگل اسکولار

می توان گفت که گوگل اسکولار یک  منبع جستجوی رایگان و تقریبا جامع منابع و مقالات علمی و پژوهشی نیز می باشد همچنین می توان‌گفت که این سایت بسیار خوب  در سال 2004 به وسیله  گوگل ساخته شد . در گوگل اسکولار  مقالات و کتاب‌ های علمی وجود دارد به کارب آن نیز نشان داده  می‌ شوند. می توان گفت که اطلاعات دقیق و رسمی از تعداد منابع موجود در این سایت وجود دارد اما می توان‌گفت که این سایت دارای تعداد مقالات بسیار زیادی است.یکی از ویژگی های این سایت اعتبارسنجی مقالات است،پیدا کردن استنادات به مقاله‌ ها،آپشن ‌های خوب برای پیدا کردن مفید و پیشرفته منابع مورد نیاز پس می توان گفت که این سایت می تواند یک منبع اطلاعاتی خوب باشد.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر زیبایی+بهترین سایت های سالن زیبایی

آدرس سایت : scholar.google.com

سایت سیویلیکا
5

سایت سیویلیکا

می توان گفت که این سایت بسیار خوب یکی دیگر از سایت های مفید در زمینه مقالات علمی است سایت سیویلیکا همیشه و در همه حال در حال گسترش بوده است  همچنین درباره این سایت می توان گفت که  به موضوع ویژه ای  اختصاص نداشته و کلیه موضوع های جدید و همچنین  بروز را می توان در آن نیز جستجو کرد. می توان گفت که درحال حاضر بیش از 1500000 مقاله و مستند علمی در سیویلیکا وجود دارد. این توانایی در سیویلیکا وجود دارد که شما بتوانید  انواع مقالات همایشی منتشر شده در مجلات و ژورنال های دانشگاهی را مشاهده کنید و از ان ها نیز استفاده کنید.بنابراین می توان گفت که این سایت می تواند یک منبع خوب و مفید برای اطلاعات باشد و شما نیز از آن به راحتی استفاده کنید.

آدرس سایت : civilica.com

سایت ایران پیپر
6

سایت ایران پیپر

سایت ایران پیپر سامانه ‌ی ارائه خدمات علمی پژوهشی به دانشجویان، اساتید، پژوهشگران، محققین و.. میز است این سایت توانایی را نیز دارد که بتواند به خوبی به افرادی که نیازمند اطلاعات جدید و تازه در زمینه های گوناگون هستند کمک کند و دسترسی آن ها را به اطلاعات جدید آسان تر کند. ایران پیپر با میانگین سطح دسترسی آنلاین 98 درصد، بیشترین سطح دسترسی به منابع علمی را فراهم کرده است همچنین می توان گفت که این سایت دارای محبوبیت زیادی در میان کاربران است و افراد زیادی تلاش می کنند تا از اطلاعات این سایت در زمینه های گوناگون استفاده کنند.بنابراین می توان گفت که از دیگر سایت های بسيار خوب در زمینه مقالات علمی این سایت است و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر خرید ارز دیجیتال

آدرس سایت : iranpaper.ir

سایت فری پیپر
7

سایت فری پیپر

وب سایت فری پیپر در سال 91 به وسیله  گروهی از دانشجویان کشور ساخته شده است . این وب سایت دسترسی به منابع علمی را از طریق وب سایت های مرجع علمی همچون sciencedirect و springer به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد که این امر نیز سبب شده است تا کاربران زیادی از این سایت استفاده کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را نیز از این سایت به دست آورند.از خدمات گوناگون و مفید این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد دانلود مقالات ترجمه شده،دانلود رایگان کتاب،دانلود رایگان و نامحدود مقالات sciencedirect و springer

امکان سفارش ترجمه مقاله یا کتاب (پولی)

پس می توان گفت که از دیگر سایت های بسيار خوب که افراد می توانند به وسیله آن اطلاعات خوب و مفیدی را به دست آورند سایت فری پیپر است که دارای اطلاعات جدید و مفید در زمینه های گوناگون است.

آدرس سایت : freepaper.me

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *