ده سایت برتر هواشناسی

حتما شما هم مانند بسیاری از افراد روزانه با برسی کردن وضعیت آب و هوا در اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف فعالیت‌های خود را به درستی برنامه‌ریزی می‌کنید. خیلی از افراد موقع رانندگی در جاده‌ها، تصمیم برای سفر و پیک نیک و… بلافاصله اخبار هواشناسی را پیگیری می‌کنند. اما در عین حال بسیار مهم است که این اخبار را از سایت معتبر و خوب پیگیری نمایید. با این حال شاید بسیاری از شما سایت‌های برتر هواشناسی ایران و جهان را نشناسید. به همین خاطر در این مقاله سعی داریم شما را با ده سایت برتر هواشناسی آشنا کنیم. پس با ما در کی برتره همراه باشید.

Google
1

Google

اگر می‌خواهید به شکلی کاملا آسان و ساده به اطلاعات مربوط به هواشناسی دسترسی داشته باشید، می‌توانید از موتور جستجوی گوگل استفاده کنید. این موتور جستجو هر روز با امکانات تازه خود کاربران را شگفت زده می‌کند. یکی از تازه‌ترین دستاوردهای آن این است که وضع دقیق آب و هوا را به شما نشان می‌دهد. کافی است نام شهر یا کشور مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا با گزارشی از وضع آب و هوای آن مواجه شوید. البته این اطلاعات از طریق دیگر وبسایت‌های معتبر به دست آمده اند اما کاملا معتبر و قابل اعتنا هستند.

آدرس سایت : www.google.com

سایت ACCU Weather
2

سایت ACCU Weather

ACCU Weather یک سایت برتر هواشناسی است که اطلاعاتی بسیار دقیق و جامع در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این وبسایت می‌توانید وضعیت آب و هوای کشورهای مختلف را در قالب نقشه مشاهده نمایید و با کمک المان‌های مختلف از وضع آب و هوا در آن مناطق باخبر شوید. همچنین می‌توانید با کلیک کردن به روی هر کشور، شهرهای آن را نیز به طور جداگانه مشاهده کرده و از شرایط آب و هوایی آن‌ها نیز مطلع گردید. ACCU Weather یک سایت بسیار معتبر و کاربردی است که در میان وبسایت‌های هواشناسی از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش لوازم خانگی

آدرس سایت : www.accuweather.com

سایت Dark Sky
3

سایت Dark Sky

اگر به دنبال وبسایتی هستید که به کمک آن از تمام جزئیات هواشناسی مربوط به مناطق مختلف باخبر شوید، بهتر است به Dark Sky سری بزنید که یکی از ده سایت برتر هواشناسی ست. در اینجا علاوه بر آنکه اطلاعاتی چون بارش باران و برف، وزش باد و… به شما منتقل میشوند، می‌توانید از میزان درجه حرارت، شاخص UK و… نیز باخبر شوید. همچنین موقعیت و جهت حرکت ابرها نیز به روی نقشه سایت مشخص هستند که می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید. به روی نقشه‌های Dark Sky درجه حرارت بالا و پایین با طیف رنگ‌های قرمز و آبی نمایش داده می‌شوند و می‌توانید با کمک المان‌های بصری آن‌ها را مشاهده نمایید.

آدرس سایت : darksky.net

سایت Best Day Weather Forecast Worldwide
4

سایت Best Day Weather Forecast Worldwide

این وب سایت یکی از عالی‌ترین مراجعه برسی وضع هواست. به کمک آن می‌توانید از وضع کلی آب و هوا در شهرهای مختلف آگاه شوید. فرقی نمی‌کند محل زندگی شما کجاست. در وبسایت مورد نظر اطلاعات مربوط به تعداد بسیاری از شهرها موجود هستند. به علاوه در اینجا می‌توانید از پیش بینی وضعیت آب و هوا در 10 روز آینده نیز باخبر گردید. اطلاعات مشهود در وبسایت مورد نظر شامل بارش، دما، ابری بودن هوا، وزش باد و… می‌شوند که همگی دقیق و معتبر هستند. اگر می‌خواهید به یک مرجع خوب و مناسب دسترسی داشته باشید، Best Day Weather Forecast Worldwide از مناسب‌ترین آن‌هاست.

آدرس سایت : www.weather-forecast.com

سایت Pollen
5

سایت Pollen

Pollen نیز یکی دیگر از سایت‌های دقیق و معتبر هواشناسی است که به کمک آن می‌توانید از وضع آب و هوا در امروز و روزهای آینده باخبر شوید. اما این وبسایت یک مزیت کلی نسبت به سایت‌های دیگر دارد و آن هم این است که اطلاعاتی مربوط به آلرژی و حساسیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما هم به آلرژی دچار هستند و در معرض تغییرات فصلی، گرده افشانی گیاهان، گرد و خاک و… به صورت فیزیکی واکنش نشان می‌دهید، می‌توانید با برسی کردن اطلاعات این وبسایت خود را برای چالش‌های روزانه آماده کنید. همچنین نرم افزار Pollen نیز برای نسب به روی گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فریلنسری

آدرس سایت : www.pollen.com

سایت Irimo
6

سایت Irimo

تمام سایت‌هایی که تا کنون معرفی شدند خارجی بودند. اما Irimo یک سایت فارسی‌زبان است که توسط برنامه‌نویسان و طراحان ایرانی ارائه شده است. در این وبسایت می‌توانید اطلاعات هواشناسی مربوط به هر شهر کشورمان را به صورت دقیق و با جزئیات مشاهده نمایید. Irimo با نمایش یک نقشه و المان‌های بصری مربوط به وضعیت آب و هوا، شما را از چگونگی بارش، دما، ابری بودن هوا، وزش باد و… باخبر می‌کند. همچنین اطلاعات نمایش داده شده در این سایت همگی معتبر بوده و قابل اطمینان می‌باشند. اگر درون ایران زندگی می‌کنید، استفاده از Irimo را به شما پیشنهاد می‌کنم.

آدرس سایت : www.irimo.ir

سایت Euronews
7

سایت Euronews

اگر به دنبال اطلاعات جامع و دقیق هواشناسی هستید، می‌توانید به سایت Euronews هم سری بزنید. در این وبسایت وضعیت بارش، درجه حرارت، وزش باد، تابش و… به شما نمایش داده خواهند شد. همچنین می‌توانید از وضع آ و هوا در روزهای آتی نیز خبردار شوید. نکته جالب‌تر این وبسایت این است که تعداد زیادی مقاله جذاب و خواندنی در خصوص هواشناسی نیز در اختیار شما می‌گذارد. پس اگر دوست دارید اخبار و تغییرات آب و هوایی را به صورت تخصصی پیگیری کنید، بهتر است روزانه سایت Euronews را مورد بازدید قرار دهید.

آدرس سایت : fa.euronews.com

سایت Underground
8

سایت Underground

سایت Underground نسبت به نمونه‌های پیشین حرفه‌ای‌تر بوده و مناسب افرادی است که به طور کارشناسی شده اخبار و رویدادهای هواشناسی را دنبال می‌کنند. در اینجا می‌توانید نقشه‌ها و تصاویر دقیق و تخصصی آب و هواشناسی را مشاهده کرده و بر اساس آن‌ها فهمی دقیق از تغییرات و تحولات آب و هوایی به دست آورید. در اینجا اطلاعاتی چون جهت حرکت ابرها و توده‌های هوایی، دمای هوا، فشار هوا، بارش و… به شما نمایش داده خواهند شد. به علاوه می‌توانید نرم افزار مخصوص این سایت را برای گوشی موبایل خود مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر فروش آجیل و خشکبار

آدرس سایت : www.wunderground.com

سایت weather
9

سایت weather

سایت Weather نیز یکی از ده سایت برتر هواشناسی است که اطلاعاتی دقیق و جامع در خصوص تغییرات و وضع آب و هوا در کشورهای مختلف را در دسترس شما قرار می‌دهد. با دنبال کردن این وبسایت می‌توانید از داده‌هایی دقیق و معتبر در خصوص وضعیت آب و هوا در مناطق مختلف آگاه شوید. این وبسایت مناسب افرادی است که برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند و قصد دارند از وضعیت جاده‌ها به طور دقیق و درست باخبر شوند. با دنبال کردن Weather می‌توانید اطلاعاتی جامع در خصوص وضعیت و اخبار جاده‌ها به دست آورید و سفری امن داشته باشید.

آدرس سایت : weather.com

سایت Weatherbug
10

سایت Weatherbug

این وبسایت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن جامع‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در خصوص وضع آب و هوای مناطق مختلف به دست آورید. با کمک این وبسایت می‌توانید از وضعیت آب و هوای شهرها و کشورهای مختلف باخبر شوید و داده‌هایی چون درجه حرارت، بارش، تغییرات آب و هوایی و… را مشاهده کنید. همچنین در سایت معتبر Weatherbug معتبرترین پیش‌بینی‌های آب و هوایی در دسترس شما قرار می‌گیرند و می‌توانید بر اساس آن‌ها برنامه‌های مختلف خود را تنظیم نمایید. بهتر است شما هم به این وبسایت جالب سری بزنید.

آدرس سایت : www.weatherbug.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *