سالن رنگ مو در امیر آباد

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین سالن رنگ مو در امیر آباد را برایتان معرفی خواهیم کرد.همان طور که میدانید امروزه رنگ مو یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در چهره تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد و اغلب خانم ها به دنبال سالن های زیبایی می‌گردند که رنگ و مش و لایت و دکلره و … مو را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

به همین دلیل است که اکثر خانم ها قبل از رنگ کردن موهایشان مدت طولانی را صرف پیدا کردن  یک سالن زیبایی حرفه ای می‌کنند تا کارشان بی نقص باشد .

سالن زیبایی مونا یزدانی
1

سالن زیبایی مونا یزدانی

آرایشگاه یزدانی یکی از حرفه ای ترین  آرایشگاه هایی می باشد که کادری بسیار حرفه‌ای و مجرب دارد. این آرایشگاه یکی از بهترین و پر طرفدار ترین آرایشگاه ها در زمینه رنگ مو میباشد که توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند. از خدمات رنگ مو این آرایشگاه می‌توان به هایلایت های جدید و انواع مش و رنگ های سرد و گرم و فانتزی اشاره کرد.

 

آدرس: محدوده امیر آباد گیشا نبش خیابان طهماسبی ۲۱ پلاک ۲۹۰ و طبقه دوم

سالن زیبایی نادیا موسوی
2

سالن زیبایی نادیا موسوی

اگر شما هم به دنبال این هستید که خدمات زیبایی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و رنگ موی شما بسیار عالی و خاص و بی نظیر باشد پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی نادیا موسوی می باشد. این سالن زیبایی یکی از درجه یک های رنگ مو در امیرآباد است که طرفداران بسیار زیادی را دارد و انواع رنگ مو را به بهترین نحو ممکن برای شما در می آورد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

 

آدرس: گیشا خیابان پانزدهم جنب پاساژ بازار علی پلاک ۹ واحد ۶ طبقه دوم سالن زیبایی نادیا موسوی

سالن زیبایی خانم رفیعی
3

سالن زیبایی خانم رفیعی

سالن زیبایی و رنگ مو خانم رفیعی یک مرکز تخصصی رنگ مو میباشد که توانسته است با کار حرفه ای خود نظر مثبت افراد بسیار زیادی را جذب کند و یکی از بهترین سالن های زیبایی شود .این سالن زیبایی ۱۵ سال سابقه در ارائه خدمات دارد. این سالن زیبایی انواع رنگ مو مانند انواع رنگ و لایت تخصصی و رنگ ریشه و رنگ کامل و انواع لایت ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

 

آدرس: تهران محدوده امیر آباد

آرایشگاه فاطیما
4

آرایشگاه فاطیما

آرایشگاه فاطیما یکی از پرطرفدارترین سالن های زیبایی واقع در امیرآباد میباشد که دارای خدماتی بسیار ویژه و عالی می باشد که توانسته است افراد زیادی را به سمت خود بکشد . این سالن زیبایی انواع خدمات رنگ مو مانند آمبره و سامبره و بیبی لایت و رنگ ریشه و رنگ های سرد و گرم و رنگ فانتزی و دکلره ها و ‌… را به عالی ترین شکل انجام میدهد و می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

 

آدرس: تهران امیر آباد

مجموعه سالن زیبایی سيما
5

مجموعه سالن زیبایی سيما

سالن زیبایی سیما به مدیریت سرکار خانم سیما زارع یکی از بهترین آرایشگاه های واقع در منطقه امیر آباد می باشد که‌ انواع خدمات آرایشی را ارائه میدهد و تمامی مدل های رنگ مو را به بهترین روش ممکن انجام می دهند و در این زمینه بسيار حرفه ای می باشند. خدمات رنگ مو این سالن عبارتند از : مش با کلاه و فویلی و لایت ها و بیبی لایت و آمبره و سامبره و دکلره ها و بالیاژ و هایلایت های مختلف و رنگ های سرد و گرم و … می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی یوسف آباد

 

آدرس: امیر آباد شمالی نرسیده به اتوبان جلال پایین تر از بیمارستان قلب بین شیرینی کاخ و بانک شهر پلاک ۱۴۳۸ واحد ۳

سالن زیبایی بانو نهال
6

سالن زیبایی بانو نهال

سالن  زیبایی بانو نهال در امیر آباد آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد و رنگ مو از یکی از مهم‌ترین خدمات  این سالن زیبایی می باشد. این سالن زیبایی انواع رنگ مو مانند انواع رنگ و لایت تخصصی و رنگ ریشه و رنگ کامل و انواع لایت ها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

 

آدرس: منطقه ۶ محله جمالزاده خیابان کارگر شمالی (امیر آباد) نرسیده به نصرت جنب داروخانه پلاک ۱۱۰۰  طبقه دوم واحد ۳

سالن زیبایی نسرین بانو
7

سالن زیبایی نسرین بانو

سالن زیبای نسرین بانو با کادری مجرب و حرفه ای و باسابقه به روزترین  متدهای روز آرایشی را به علاقه مندان ارائه میکند. این سالن زیبایی یکی از بهترین آرایشگاه های و بهترین سالن رنگ مو در امیر آباد می باشد که در زمینه رنگ مو تبهر و تخصص دارند و انواع رنگ مو و هایلایت ها و بیبی لایت و آمبره و سامبره و ریشه گیری مو و … را به نحو احسن انجام می دهند.

 

آدرس: تهران منطقه ۶ کارگر شمالی ( امیر آباد) خیابان فرصت شیرازی نبش کوچه پیرنیا نبش بن بست اول پلاک ۱۸ طبقه دوم واحد ۵

سالن زیبایی پرطلایی
8

سالن زیبایی پرطلایی

سالن زیبایی پرطلایی یکی از بهترین سالن های آرایشی و بهترین سالن رنگ مو در امیر آباد می باشد که‌ انواع خدمات آرایشی و زیبایی را به شما ارائه میدهد و تمامی مدل های رنگ مو را با روش های به روز دنیا انجام می دهد  و رنگ مو عروس و دکلره و مش و زیر سازی رنگ مو و ریشه گیری مو و هایلایت و … را بسیار عالی انجام می دهند .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی اکباتان

 

آدرس: تهران منطقه ۶ کارگر شمالی (امیر آباد) بالاتر از جلال آل احمد رو به روی پست و مخابرات قدس نبش خیابان سیزدهم پلاک ۵۶۷ طبقه اول

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *