بهترین سالن زیبایی فرمانیه

از آن جایی که جمعیت تهران خیلی زیاد است این طبیعی است که سالن های زیبایی زیادی در تهران وجود داشته باشند تا بتوانند جواب گوی نیاز این افراد باشند. طبیعتا پیدا کردن یک سالن حرفه ای و عالی که کادر حرفه ای داشته باشد و از بهترین متریال استفاده کند کار سختی است. ما امروز در کی برتره با شما همراه هستیم تا فاکتور های بهترین سالن های زیبایی را برای شما نام ببریم و سپس بهترین سالن زیبایی فرمانیه را به شما معرفی کنیم پس این مقاله را از دست ندهید.

قبل از هر چیزی باید خدمتتان عرض کنیم که اگر به سالنی مراجعه کردید که دکوراسیون فوق العاده ای داشت و یا این که قیمت بالایی برای انجام خدمات به شما گفت به معنی حرفه ای بودن آن سالن نیست. علاوه بر این باید اضافه کنیم که اگر در اینستاگرام یک سالن زیبایی را دنبال می کنید به لایک ها و فالو های آن توجه نکنید  بهتر است در چنین مواقعی به سراغ نظرات کسانی که به آن سالن مراجعه کرده اند بروید.

سالن لی لی رضایی
1

سالن لی لی رضایی

سالن لی لی رضایی یکی بهترین سالن های زیبایی فرمانیه است که نه تنها تمام خانم های تهران بلکه عزیزانی که در شهرستان نیز زندگی می کنند این سالن را می شناسند و برخی از آن ها برای انجام خدمات زیبایی به این سالن مراجعه می کنند.

لازم به ذکر است که این سالن از سال ۸۷ شروع به فعالیت کرده است و یک سالن بسیار شیک و فوق العاده است  و در صدر بهترین های تهران قرار دارد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کادر لی لی رضایی تمام تلاش خود را می کنند تا شما را به بهترین درجه ی خودتان برسانند‌.

خدمات این سالن شامل کاشت ناخن،  مانیکور، پدیکور،  لمینت ناخن ،طراحی ناخن، انواع میکاپ،  کاشت مژه و هر چیز دیگری که شما به آن نیاز دارید را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند.

سالن صاحب قرانیه
2

سالن صاحب قرانیه

اگر به دنبال یک سالن عالی و معروف در تهران هستید که از بهترین تجهیزات و متریال برای انجام خدمات خود استفاده می کند ما سالن صاحب قرانیه را به شما معرفی می کنیم. این سالن دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگر ها است و چندین سال است که در فرمانیه کار می کند و بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه می دهد.

سالن صاحب قرانیه کار هایی هم چون میکاپ تخصصی عروس، شنیون باز و بسته،  هایلایت،  آمبره ، سامبره،  بالیاژ،  کاشت مژه، کاشت ناخن، اکستشن مژه،  اکستشن مو، انواع بافت مو،  پاک سازی پوست، اپیلاسیون و غیره برای مشتری های زیبای خود انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین دندان پزشک های تهران
سالن زیبایی مارنیا
3

سالن مارنیا

اگر به دنبال یک سالن زیبایی در فرمانیه هستید که به سبک اروپایی میکاپ و شنیون انجام دهد ما سالن زیبایی مارنیا را به شما معرفی می کنیم ؛ قطعا شما با یک بار مراجعه به این سالن مشتری ثابت آن ها خواهید شد و تمام خدماتی هم چون اپلاسیون، لمینت ، طراحی و کاشت ناخن،  اکستشن مژه،  کاشت مژه،  اکستشن مو با موی طبیعی ، بافت مو ، میکاپ عربی، خلیجی و پاک سازی پوست را به آن ها می سپارید.

سالن زیبایی تیارا
4

سالن زیبایی تیارا

اکثر سالن های زیبایی تنها به دنبال آرایش فرد هستند که خب طبیعتا تمام این راه حل ها موقت هستند شما باید به دنبال سالنی باشید که یک برنامه ی  اساسی برای شما داشته باشد؛ سالن تیارا نه تنها کار های زیبایی انجام نی دهد بلکه به فکر درمان نیز هست و شما می توانید با مراجعه به آن به بهترین جواب ممکن برسید.

شما می توانید کاملا تخصصی به پوست و موی خود برسید و آن را درمان کنید تا همیشه آراسته و زیبا باشید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این سالن تنها به یک سالن زیبایی ختم نمی شود و شما می توانید از مزون لباس آن دیدن کنید و یا این که بعد از یک میکاپ عالی یک عکس فوق العاده در آتلیه ی آن بگیرید . اگر زوج جوان هستید به خاطر این همه امکانات حتما به این سالن یک سر بزنید.

سالن شهره
5

سالن شهره

یکی از بهترین سالن های زیبایی فرمانیه سالن شهره است که تمام خدمات خود را به شکل کاملا تخصصی و توسط یک کادر مجرب آموزش دیده انجام می دهد. خدمات این مجموعه ی عالی شامل پاک سازی پوست، رنگ مو، کراتین و احیای مو،  فیبروز ابرو،  میکروبلیدینگ ، تتو بدن، خط چشم دائم،  خط لب، قرینه سازی لب، کاشت،  ژلیش، لمینت و طراحی ناخن، پدیکور،  هیر کات ، انواع شنیون، انواع بافت مو ط انواع میکاپ و غیره است و شما می توانید با خیال راحت به این سالن مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

سالن زیبایی پرل
6

سالن زیبایی پرل

سالن زیبای پرل با مدیریت سرکار خانم المیرا جلالی ارائه دهنده بهترین خدمات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با کادری حرفه ای و با تجربه با ده سال سابقه کاری می باشد. ارائه انواع خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری و انجام انواع خدمات مانیکور و پدیکور و انجام هر نوع طراحی با بیش از ۱۰۰۰ تنوع رنگی لاک از بهترین خدمات این سالن زیبایی مجهز و مدرن می باشد که توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تهرانپارس

انواع خدمات تخصصی فشیال و خدمات تخصصی پاکسازی پوست با بیش از ۲۰ نوع فشار درمانی با توجه به نوع و نیاز پوست شما آبرسانی پوست فشیال تخصصی تیرگی زیر چشم کلاژن سازی پلاژن سازی لایه برداری و انواع اسکراب با استفاده از برند مطرح فشیال دنیا، آنوبیس اسپانیا، یانسن آلمان، اکلادو کره وتانورا ترکیه _آلمان از انواع خدمات تخصصی فشیال این سالن زیبایی مجهز می باشد.

و همینطور انواع خدمات تخصصی کوتاهی و انواع کوپ های ژورنالی و مدرن و فانتزی و براشینگ حرفه ای را به بهترین نحو ممکن در منطقه فرمانیه تهران انجام میدهند. از خدمات رنگ آنها می توان به انواع خدمات رنگ و مش و لایت آمبره بالیاژ سامبره و انواع صافی و احیا و کراتین و پروتئین تراپی مو و بوتاکس با بهترین مواد موجود در بازار اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین موارد این سالن زیبایی به شمار می رود.

و همینطور از دیگر خدمات بسیار عالی این سالن زیبایی مدرن می توان به انواع خدمات اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم و مگا والیوم اسپایکی و هیبرید با استفاده از چسب ارگانیک و لیفت و لمینت مژه و ابرو اشاره کرد. و همینطور انواع خدمات میکروبیلدینگ و آرایش دائم و قرینه سازی ابرو کاملاً طبیعی توسط تیم حرفه ای از نقاط قوت این سالن زیبایی می باشد.

سالن زیبایی لاویسا
7

سالن زیبایی لاویسا

سالن زیبایی لاویسا با مدیریت خانم ارزو دولتی یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران واقع در شمیران میباشد . این مجموعه دارای بخش های مختلف خدمات رنگ مو (لایت ، بالیاژ، سامبره ، امبره ، بی بی لايت و …)، احیا و درمان مو ، کراتین، اکستنشن مو ، خدمات ناخن( کاشت ، ترمیم ، ژلیش و تمامی دیزاین های روز) پدیکور ، مانیکور حرفه ای و همچنین تمامی خدمات پوستی مانند آبرسانی پوست و پاکسازی و اتوی پوست) اصلاح و قرینه سازی ابرو و تخصصی ترین فیبروز و میکروبیلدینگ ابرو می باشد که خدمات بسیار ویژه‌ای هستند و به بهترین نحو ممکن انجام می شوند.

داری خدمات بسیار ویژه ای مانند به روزترین شینیون های تخصصی و دیزاین مو و کوپ های روز دنیا و موخوره گیری حرفه ای و همچنین تمامی خدمات تخصصی عروس می باشد و همین طور تمام رنگ ها و پودر و متریال استفاده شده در سالن لاویسا از برندهای معتبر و اورجینال هست و با خیال راحت کار رنگ و انواع لایتتون رو می‌توانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

و همینطور در زمینه احیا و صافی مو می‌توانید با مشاوره تخصصی و با مواد اورجینال از برند های مطرح حال موهاتون رو خوب کنید و با کراتین صافی موهاتونو ابریشمی کنید. و همین طور در باره اکستنشن مو باید گفت که موهای طبیعی در قد های مختلف با راحت ترین نصب لیزری و کراتین در خدمت شما می باشد.

و از خدمات دیگر می‌توان به خدمات ناخن که شامل( دیزاین های به روز و کاشت انواع ژل و لمینیت و کاشت پودر) و انواع خدمات فشیال(پاک سازی صورت با دستگاه های تخصصی) و آرایش دائم ( انجام فیبروز و میکروبیلدینگ توسط متخصص و طراحي مناسب با چهره شما ) و آرایش عروس ( با مواد برنده اورجینال به سبک اروپایی ) اشاره کرد.

سالن زیبایی مونا یزدانی
8

سالن زیبایی مونا یزدانی

این سالن زیبایی ارائه دهنده بهترین خدمات با بهترین کیفیت در جهت حفظ رضایت مشتریان و ایجاد حال خوب و خاطره خوش از خدمات سالن را بر عهده دارد. استفاده از مواد متریال استاندارد و با کیفیت درجه یک از اصول مهم خدمات‌رسانی این سالن زیبایی می باشد. خدمات در این سالن توسط کادر و پرسنل مجرب و متعهد به مشتریان و حرفه ای انجام میشود.

از خدمات تخصصی موی این سالن زیبایی می توان به جدیدترین و شیک ترین مدلهای کوتاهی هیرکات و کوپ های کلاسیک و فانتزی و مدرن اشاره کرد. از خدمات رنگ و مش لایت آمبره بالیاژ سامبره کراتین احیا صافی بوتاکس کراتینه کراتین تراپی پروتئین تراپی و ویتامین ای مو می توان اشاره کرد. انواع تراپی ها احیا حریری کردند موهای آسیب دیده کراتین ریباندینگ ارگان کمپلکس و پلکس تراپی از خدماتی سالن زیبایی میباشد.

و همینطور از دیگر خدمات می توان به براشینگ حرفه ای و مجلسی و خدمات میکاپ و تتو و میکروبیلدینگ و طراحی صورت و فیبروز و میکروپیگمنتیشن سایه ابرو و خط چشم و همینطور انواع هاشور های نجار و کلاسیک آمبر سایه هاشور میکرو داتینگ انواع شیدر های ابرو و چشم و لب با جدیدترین متد روز دنیا اشاره کرد.

و از خدمات دیگر می‌توان به خدمات تخصصی ناخن کاشت ناخن و ترمیم لمینت ژلیش مانیکور پدیکور انواع خدمات کاشت ناخن ( هلویی میکس ژل لمینت ژلیش فایبر گریم بیبی بومر و … ) اشاره کرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *