بهترین سالن زیبایی منطقه یک

با ما در کی برتره برای آشنا شدن با بهترین سالن زیبایی منطقه یک  همراه باشید. همان گونه که می دانید این روز ها خانم ها تایم زیادی را در سالن های زیبایی می گذرانند و همواره به دنبال بهترین ها هستند.

لازم به ذکر است از آن جایی که روز به روز به تعداد سالن های زیبایی افزوده می شود این طبیعی است که شما زمان زیادی برای پیدا کردن سالنی کار بلد و معتبر بگذارید . سالن های زیادی در منطقه ی یک تهران تاسیس شده اند که برای جذب مشتری تمام تلاش خود را می کنند تا به بهترین سالن ها تبدیل شوند. /cz_title]

سالن زیبایی شان
1

سالن زیبایی شان

سالن زیبایی شان یکی از بهترین سالن های زیبایی درمنطقه یک است که تا به امروز توانسته است مشتری های ثابت زیادی داشته باشد ؛ افرادی زیادی برای انجام کار های خود از دیگر مناطق تهران به این سالن می آیند تا بهترین خدمات آرایشی و بهداشتی را دریافت کنند. اگر مایل هستید نمونه کارهای این سالن را مشاهده کنید و بیش تر با سبک کاری این سالن آشنا شوید می توانید پیج اینستاگرام سالن را دنبال کنید؛

لازم به ذکر است که سالن شان بدون نوبت قبلی خدمات انجام نمی دهد پس بهتر است که قبل از مراجعه به این سالن برای رزرو نوبت با شماره ی ۰۲۱۲۲۴۲۴۳۱۱ تماس بگیرید.

سالن مریم رفیعی
2

سالن مریم رفیعی

اگر به دنبال یک سالن زیبایی قدیمی و کاربلد هستید ما سالن زیبایی مریم رفیعی را به شما معرفی می کنیم؛ این سالن چندین سال است که با کادری حرفه ای در تمام لاین های ذکر شده و با بهترین و با کیفیت ترین مواد و تجهیزات به فعالیت خود ادامه می دهد. این سالن نیز در منطقه ی یک تهران است.

سالن زیبایی سیلوانا
3

سالن زیبایی سیلوانا

سالن سیلوانا به صورت تخصصی رنگ مو انجام می دهد و به بهترین شکل میکاپ عروس انجام می دهد. در ضمن یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران است .  شما می توانید با خیال راحت کار های خود را به این سالن بسپارید. شما می توانید به صفحه ی اینستاگرام با آدرس silvana beauty salon  مراجعه کنید و نمونه کارهای این سالن را مشاهده کنید

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن عروس تهران پارس

این سالن به خاطر تعداد مراجعینی که دارد نمی تواند بدون نوبت قبلی خدمات ارائه دهد پس لطفا قبل از مراجعه به سالن با شماره تماس های 0۲۱۲۲۲۹۰۷۷۱ و یا ۲۶۸۵۱۰۰۵ تماس بگیرید.

سالن ندا هوشمند
4

سالن ندا هوشمند

‌قطعا اگر در محدوده ی زعفرانیه زندگی کنید بار ها و بارها نام سالن ندا هوشمند را شنیده اید؛ تمامی لاین های این سالن روزانه فعال هستند و شما می توانید با کمک پرسنل خوش برخورد و صبور این سالن زیبا تر از همیشه باشید.

سالن ماکیاژ
5

سالن ماکیاژ

اگر یک روز تمام نام سالن های درجه یک با دکوراسیون لوکسی که در منطقه یک هستند را برای شما نام ببریم باز هم نام تعدادی سالن از قلم می افتد. سالن ماکیاژ از بهترین سالن های زیبایی منطقه یک است که در فرمانیه شرقی قرار دارد؛ اگر به دنبال میکاپی خاص و فوق العاده هستید و هم چنین به روز ترین خدمات را می خواهید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این سالن مراجعه کنید.

سالن ژامک
6

سالن ژامک

سالن ژامک نیز یکی از منحصر به فرد ترین سالن های منطقه یک است که نه تنها افراد ساکن منطقه یک بلکه سرتاسر تهران به آن مراجعه می کنند . کادر ژامک برای ارائه ی جدید ترین متد ها به مشتری های خود دائم در حال اپدیت کردن هنر خود هستند.

سالن زیبایی فرانک
7

سالن زیبایی فرانک

سالن زیبایی فرانک خدماتی ویژه را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد که تمام مشتری های این سالن زیبایی رضایت کامل را از ارائه خدمات داشته اند . خدمات این سالن زیبایی عبارت اند از:

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

سالن زیبایی بانوان آرایشگاه زنانه ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی نظیر گریم و میکاپ تخصصی عروس و جدیدترین رنگ و مش و هایلایت ها و انواع کوپ و براشینگ و فرمون و کلیه خدمات آرایش دائم و تتو و میکروبلیدینگ ابرو و هاشور و سایه ابرو و میکروپیگمنتیشن و قرینه سازی ابرو ها و خدمات تخصصی اپیلاسیون با لوازم یکبار مصرف و وکس صورت با موم و انواع کوتاهی های جدید و به روز.

سالن زیبایی سانا
8

سالن زیبایی سانا

سالن زیبایی سانا یکی از برترین و بهترین سالن های زیبایی منطقه یک تهران می باشد و خدمات بسیار ویژه و عالی ای را ارائه می‌کند و کادری مجرب و ماهر و حرفه ای دارد که انواع خدمات تخصصی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. خدمات این سالن زیبایی عبارت اند از:

سالن زیبایی عروس آرایشگاه زنانه سالن زیبایی بانوان برای خدمات رنگ مو و آمبره و سامبره و میکاپ و آرایش عروس و میکروپیگمنتیشن و ارائه دهنده خدمات ناخن مانند طراحی و کاشت و ترمیم و مانیکور و پدیکور و معرفی و عرضه لوازم آرایشی و محصولات آرایشی و آرایش و شینیون عروس به صورت حرفه ای و رنگ مو و هایلایت و انواع رنگ های جدید و کوتاهی های جدید و مدرن به روز.

سالن زیبایی ژوان
9

سالن زیبایی ژوان

این سالن زیبایی جز بهترین سالن زیبایی منطقه یک بوده است و با کادر مجربی که دارد خدمات بی نظیری را ارائه می دهد که عبارت است از:

انواع خدمات تخصصی کوتاهی و انواع کوپ های ژورنالی و مدرن و فانتزی و براشینگ حرفه ای را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند. از خدمات رنگ آنها می توان به انواع خدمات رنگ و مش و لایت آمبره بالیاژ سامبره و انواع صافی و احیا و کراتین و پروتئین تراپی مو و بوتاکس با بهترین مواد موجود در بازار اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین موارد این سالن زیبایی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن میکاپ در تهرانپارس

و همینطور از دیگر خدمات بسیار عالی این سالن زیبایی مدرن می توان به انواع خدمات اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم و مگا والیوم اسپایکی و هیبرید با استفاده از چسب ارگانیک و لیفت و لمینت مژه و ابرو اشاره کرد. و همینطور انواع خدمات میکروبیلدینگ و آرایش دائم و قرینه سازی ابرو کاملاً طبیعی توسط تیم حرفه ای از نقاط قوت این سالن زیبایی می باشد.

سالن زیبایی نانا شعبه ازگل
10

سالن زیبایی نانا شعبه ازگل

این بهترین سالن زیبایی منطقه یک مدرن و بی نظیر دارای انواع خدمات تخصصی عروس و خدمات ویژه دیگری مانند موارد زیر می باشد.

انواع خدمات این سالن زیبایی عبارت اند از: آرایشگاه زنانه و مرکز اپیلاسیون پیشرفته ویژه بانوان خدمات وکس و خدمات ناخن اکستنشن مو  طراحی و هاشور ابرو پارافین تراپی دست و پا جوانسازی پوست و آبرسانی پوست و خدمات تخصصی رنگ و مش مو خدمات کوپ و براشینگ حرفه ای

این مجموعه دارای بخش های مختلف خدمات رنگ مو :لایت ، بالیاژ، سامبره ، امبره ، بی بی لايت و … ، احیا و درمان مو ، کراتین، اکستنشن مو ، خدمات ناخن : کاشت ، ترمیم ، ژلیش و تمامی دیزاین های روز.  پدیکور ، مانیکور حرفه ای و همچنین تمامی خدمات پوستی مانند آبرسانی پوست و پاکسازی و اتوی پوست .

اصلاح و قرینه سازی ابرو و تخصصی ترین فیبروز و میکروبیلدینگ ابرو می باشد که خدمات بسیار ویژه‌ای هستند و به بهترین نحو ممکن انجام می شوند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *