بهترین سالن زیبایی یوسف آباد

زیبایی و آراسته بودن از جمله مهم ترین دغدغه های خانم ها به حساب می آید؛ اما مسئله ی مهم دیگری که در این میان وجود دارد این است که میان این همه سالن زیبایی کدام یک بهتر است و کیفیت بالاتری دارد.  اگر به دنبال بهترین سالن زیبایی یوسف آباد و یا هر جای دیگری هستید سعی کنید که برای انتخاب سالن یک سری معیار و چارچوب داشته باشید و تنها ملاک خود را یک سالن زیبا با دکوری لاکچری قرار ندهید .

طبق تحقیقاتی که ما در این زمینه داشته ایم در این مقاله از کی برتره تعدادی سالن را که مردم آن ها را بهترین در این منطقه می دانند را برای شما نام می بریم و شما می توانید به صفحه ی این سالن ها در اینستاگرام مراجعه کنید و نمونه کار های آن ها تماشا کنید و در صورتی که آن سالن مورد تایید تان قرار گرفت با تعیین نوبت قبلی به سالن مراجعه کنید.

سالن الهام آرا
1

سالن الهام آرا

اگر به دنبال یکی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه یوسف آباد هستید قطعا سالن زیبایی الهام آرا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد؛ لازم به ذکر است که این روز ها افراد زیادی از دیگر نقاط تهران به این سالن برای انجام خدمات میکاپ معمولی،  میکاپ عروس، خدمات مو مثل شینیون، کوتاهی ، رنگ مو، اکستشن موی طبیعی یا مصنوعی و انواع بافت، خدمات ناخن، اپیلاسیون و پاک سازی پوست مراجعه می کنند.

آیدی اینستاگرام این سالن نیز @elham beauty salon  است پس با خیال راحت نمونه کار های آن را نگاه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در چیتگر
سالن بانو کریمی
2

سالن بانو کریمی

سالن بانو کریمی یکی از قدیمی ترین سالن های یوسف آباد تهران  است که چندین سال است خانم ها با خیال راحت از کیفیت و زیبایی به این سالن مراجعه می کنند و خدماتی هم چون لمینت ناخن، کاشت و ژلیش ناخن، اکستشن مو، میکاپ ، شنیون و غیره به طور تخصصی در این سالن انجام می شد که شما می توانید همه ی کار ها را در پیج @banoo karimi salon مشاهده کنید.

سالن بانو اقلیما
3

سالن بانو اقلیما

سالن بانو اقلیما یکی دیگر از معروف ترین سالن های یوسف آباد و یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران است که روزانه پذیرای خانم های زیادی است؛ چنان چه قصد خدماتی هم چون اصلاح صورت و ابرو، تاتو ، هاشور، میکروبلیدینگ،  پاک سازی پوست،  اپیلاسیون،  رنگ مو ،کوتاهی و خدمات دیگری را دارید می توانید به سالن بانو اقلیما مراجعه کنید و زیبا تر از همیشه شوید.

همان گونه که اشاره شد این سالن خیلی شلوغ است و معمولا بدون نوبت قبلی نمی تواند خدماتی به مشتری ارائه دهد پس بهتر است که قبل از مراجعه به این سالن با شماره ی ۸۸۵۵۰۱۰۴۹ تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

سالن قصر عروس
4

سالن قصر عروس

اگر قصد دارید تنها در محدوده ی فتحی شقاقی یک سالن عالی و درجه یک برای میکاپ و شنیون پیدا کنید ما سالن قصر عروس را به شما معرفی می کنیم. این سالن به خاطر کادر کاملا حرفه ای که دارد می تواند یک گزینه ی عالی برای شما عزیزان باشد؛ البته باید خدمتتان عرض کنیم که خدمات این سالن تنها میکاپ و شنیون ختم نمی شود و شما می توانید در این سالن کاشت مژه،  ناخن ، اکستشن مژه،  مو، رنگ مو،  هیرکات،  پاک سازی پوست،  ماساژ ، اپیلاسیون و غیره را انجام دهید. اگر قصد دارید برای میکاپ عروسی به این سالن مراجعه کنید می توانید پیج سالن را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاک سازی پوست در فرشته
سالن شمیم
5

سالن شمیم

اگر به دنبال خدماتی نوین و با کیفیت در خدمات آرایشی و بهداشتی هستید سالن شمیم نیز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؛ این سالن سال ها است که به استفاده از بهترین متریال و کیفیت کاری معروف است و مشتری های زیادی دارد.

برای تعیین نوبت می توانید از طریق دایرکت و یا تماس اقدام کنید.

پیج اینستاگرام این سالن نیز @ shamim beauty. Salon  است .

سالن لیلیوم سرخ
6

سالن لیلیوم سرخ

سالن لیلیوم سرخ همیشه و در هر حالتی یک خدمات جدید  و معرکه برای مشتری های خود دارد و همواره تلاش می کند تا خدمات خود را با جدید ترین متد ها ارابه دهد به همین منظور کادر سالن همیشه در تلاش است که در دوره های مختلف شرکت کند و هم چنین از مواد با کیفیت استفاده کند‌. قطعا می دانید که انجام خدماتی هم چون رنگ مو، هاشور،  میکروبلیدینگ،  تاتو صورت و بدن به مواد درجه یک نیاز دارد و چنان چه در انجام آن ها از رنگ مرغوب استفاده نشود کیفیت کار زیر سوال می رود.

شما می توانید هماهنگی های لازم را از طریق دایرکت و یا تماس تلفنی انجام دهید. آدرس پیج @ liliumesorkh_ VIP  است

بهترین سالن ها چگونه بهترین شدند

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های سعادت آباد

تمام این سالن های ذکر شده و سالن هایی که در این مقاله حضور ندارند به خاطر ویژگی های زیر بهترین شده اند.

  • کادر مجرب
  • متریال درجه یک
  • پشتکار و سال ها تلاش
  • شرکت در دوره های آموزشی متعدد
  • محیطی آرام و بهداشتی
  • و غیره

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *