بهترین سالن های زیبایی شینیون در شهرک غرب

در این مقاله از کی برتره می خواهیم 10 مورد از بهترین سالن های زیبایی شینیون در شهرک غرب را به شما عزیزان معرفی کنیم. بهترین سالن های زیبایی در منطقه شهرک غرب تهران باید ویژگی هایی را دارا باشند. امروزه افراد ترجیح می دهند خدمات مورد نیازشان مانند شینیون را در محدوده محل سکونت یا محل کارشان انجام دهند.

مواردی مانند: قیمت مناسب، فضای راحت و شیک، ارائه خدمات طبق نظر مشتری، رعایت موارد بهداشتی وارائه خدمات با کیفیت و اورجینال از ویژگی های سالن های زیبایی خوب هستند. بی شک یکی از مهمترین مراکزی که امروزه متقاضیان زیادی دارد، سالن های زیبایی هستند.

سالن زیبایی آنیتا
1

سالن زیبایی آنیتا

انواع مدل های شینیون روز دنیا را برای شما انجام می دهند. سالن زیبایی آنیتا با استفاده از افراد حرفه ای در زمینه و شینیون توانسته اند نظر بسیاری از خانم ها را جلب کند تا برای مراسم هایشان به این سالن زیبایی در شهرک غرب مراجعه کنند. علاوه بر این شینیون عروس را کاملا مطابق با فرم صورت و دلخواه شما انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: شهرک غرب- خیابان دادمان- خیابان فخار مقدم- نبش گلبرگ سوم غربی- ساختمان کسری- پلاک6- واحد1و2

سالن زیبایی الما
2

سالن زیبایی الما

به همراه تیم حرفه ای شینیون خود می تواند جدید ترین شینیون های مو مانند شینیون هالیوودی، شینیون مدرن، شینیون کلاسیک، شینیون حجاب و شینیون عروس را برای شما انجام دهند. سالن زیبایی الما جزء یکی از بهترین سالن های زیبایی در شهرک غرب می باشد که در زمینه شینیون مهارت خاص و ویژه ای دارند و فرم دلخواه شما را درست خواهند کرد. برای نوبت دهی این لاین با شماره زیر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در صادقیه

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار فرحزادی- بالاتر از نیایش شرق- گلستان دوم- جنب بانک تجارت- ساختمان گلستان- طبقه سوم- واحد7

سالن زیبایی پدیده
3

سالن زیبایی پدیده

یکی از بهترین سالن های زیبایی شینیون در شهرک غرب است که با فضای شیک و جذاب و کادر با اخلاق خود، محبوبیت بسیار در میان خانم ها پیدا کرده است. کاملا طبق نظر شما شینیون را انجام خواهند داد. پس با خیال راحت شینیون مو های خود را به تیم سالن زیبایی پدیده بسپارید و می توانید با شماره درج شده برای تعیین نوبت خود تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار فرحزادی- خیابان حافظی( اریکه ایرانیان)- پلاک 62- طبقه اول (زنگ تک سمت راست درب)

سالن زیبایی شایا
4

سالن زیبایی شایا

اگر به دنبال سالن زیبایی برای شینیون عروس خود هستید. بی شک یکی از بهترین گزینه ها سالن زیبایی شایا در شهرک غرب است. با در نظر گرفتن چهره شما و همچنین سلیقه ی شخصی شما شینیون عروس را انجام خواهند داد. همچنین با استفاده از موی طبیعی و  طراحی دیزاین تاج و تور عروس ، شینیون موهای شما انجام می شود. برای رزرو با شماره زیر تماس بگیرید.

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار دادمان- خیابان فخار مقدم- چهارراه حافظی- نبش باران- پلاک 9 و 11- طبقه 3- واحد 5

سالن زیبایی فرانک فولاد پور
5

سالن زیبایی فرانک فولاد پور

شینیون به تخصص و تجربه نیاز دارد. با بکار گیری جدید ترین مدل های شینیون در سالن زیبایی فرانک فولاد پور در شهرک غرب، رضایت کامل را از مدل شینیون خود خواهید داشت که کاملا طبق نظر و سلیقه شخصی شما شینیون انجام می شود. می توانید برای شینیون موی خود هم اکنون می توانید با شماره تماس زیر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار دادمان- بلوار درختی- خیابان سپهر- خیابان بهارستان- جنب آموزشگاه موسیقی نوای شهر آشوب- پلاک 25- طبقه2

سالن زیبایی مگنولیا
6

سالن زیبایی مگنولیا

یکی از سالن های زیبایی است که شما هر مدل شینیونی که بخواهید را چه ساده و یا شنیون عروس را طبق مدلی که بخواهید برایتان انجام می دهند. سالن زیبایی مگنولیا در شهرک غرب با کادر حرفه ای و با تجربه که در لاین شینیون دارد، بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورند. برای آگاهی از قیمت ها و گرفتن وقت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: شهرک غرب- خیابان ایران زمین- رو به روی کوچه چهارم- پلاک 22

الن زیبایی کلبه خاطره
7

الن زیبایی کلبه خاطره

اگر به دنبال سالن زیبایی خوب در محدوده شهرک غرب هستید، سالن زیبایی کلبه خاطره یک پیشنهاد باور نکردنی برای شینیون مو های شماست. علاوه بر اینکه جدید ترین مدل های سال را انجام می دهند. مدلی که طبق خواسته و مدل شما باشه را عینا در کوتاه ترین زمان درست خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید.

 

آدرس: شهرک غرب- دادمان- خیابان بهارستان- پشت درب مرکز خرید سپهر- گلبرگ غربی- پلاک 15- واحد2

سالن زیبایی فریماه خانی
8

سالن زیبایی فریماه خانی

انتخاب بهترین مدل مو را برای شما متناسب با فرم صورت و لباس شما داشته باشد را تیم حرفه ای طراحی مو سالن زیبایی فریماه خانی در شهرک غرب با مناسب ترین قیمت ها انجام خواهند داد. هم اکنون برای رزرو تایم و روز خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس

 

آدرس: شعبه یک:شهرک غرب- بلوار خوردین- توحید1         شعبه دو:شهرک غرب- بلوار دریا- خیابان موج

سالن زیبایی رویال صدف
9

سالن زیبایی رویال صدف

فرم دادن موها به حالت های مختلف در کنار میکاپ، یکی از روش های مورد علاقه خانم ها می باشد. سالن زیبایی رویال صدف در شهرک غرب با فضای شیک و لوکسی که دارد، به همراه تیم طراحی مو خود، جدید ترین مدل های روز دنیا را برای شما انجام خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره های درج شده ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: تهران شهرک غرب- بلوار دادمان- خیابان حسن سیف- کوچه 14- پلاک 14

سالن زیبایی هانا
10

سالن زیبایی هانا

با بهره گیری از جدید ترین مدل ها انواع شینیون عروس را طبق فرم صورت و نظر شخصی شما انجام خواهند داد. سالن زیبایی هانا یکی از محبوب ترین و با اخلاق ترین تیم طراحی مو را در محدوده شهک غرب دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

 

آدرس: شهرک غرب- بلوار خوردین- کوچه توحید 2- پلاک11- طبقه اول

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *