بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

رفتن به یک رستوران خوب با خانواده، دوستان و آشنایان یکی از تفریحاتی است که هر چند وقت یکبار به وجود می آید. هنگام انتخاب رستورانی که می خواهیم برویم به کیفیت غذاها، رفتار و برخورد پرسنل، محیط دنج و آرام از معیارهایی می باشد که به آن توجه می کنیم. طبیعتا اگر رستورانی در کنار کیفیت غذای عالی از محیطی آرام و لذت بخش برخوردار باشد، روز و شب خوبی را برای ما رقم خواهد زد.

بهترین رستوران های تهران، تهران یکی از شهرهایی می باشد که پر از رستوران های بزرگ با ت های متفاوت و غذاهای گوناگون می باشد. انتخاب یک رستوران خوب در تهران شاید کمی دشوار باشد اما غیرممکن نیست.

اگر شما هم به دنبال رستوران های خوب تهران هستید، با کی برتره همراه باشید تا بهترین رستوران های تهران را معرفی نماییم.

1

معرفی مجموعه رستوران و کافه ارکیده

یکی از قدیمی ترین و باکیفیت ترین رستوران تهران که بالغ بر 65 سال سابقه کاری دارد، رستوران ارکیده می باشد. این رستوران دارای هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با خیال راحت مهمانی ها، مراسمات خود و تولدهای خود را با پرسنل و آشپزانی ماهر، کیفیت غذای بالا و محیطی دنج برگزار نمایید.

منوی کامل رستوران ارکیده برای هر سلیقه و دائقه ای آن را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل نموده است. از دیگر امکانات رفاهی این رستوران می توان به جایگاه VIP، پارکینگ اختصاصی، اتاق مخصوص کودکان، موسیقی زنده، همراهی افراد سالمند و ناتوان و غیره اشاره نمود.
یکی از شعبه های این رستوران در اقدسیه می باشد که می توانید غذای خود را در برج های لوکس بلند میل نمایید. همچنین می توانید به شعبه سعادت آباد این رستوران مراجعه کنید که دارای یک طبقه رستوران و یک طبقه کافه می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های پونک

مزیت‌ها

موسیقی زنده

LIVE MUSIC

پارکینگ اختصاصی

PARKING

اتاق مخصوص کودک

Children’s room

جایگاه VIP

VIP
رستوران ارکیده تهران

رستوران ارکیده شعبه سعادت آباد

رستوران ارکیده شعبه اقدسیه

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

2

رستوران گردان برج میلاد؛ یکی از بهترین رستوران های تهران

این رستوران در طبقه ششم برج میلاد در ارتفاع 276 متری با ظرفیتی بالغ بر 300 نفر افتتاح شد. جالب است بدانید که این رستوران دو بخش ثابت و متحرک دارد که قسمت متحرک این رستوران هر یک ساعت، 360 درجه می چرخد و شما می توانید از منظره لذت کامل ببرید. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را تجربه کنید و برای صبحانه، نهار و شام به آنجا مراجعه نمایید.

رستوران گردان برج میلاد

3

رستوران مسلم؛ یکی از قدیمی ترین رستوران ها در تهران

یکی از بهترین رستوران های تهران که کاربران همیشه از طعم غذاهای خوشمزه و لذیذ آن تعریف می کنند، رستوران مسلم می باشد. این رستوران در بازار تهران واقع شده است و هر روزه شاهد شلوغی و جمعیت بسیاری می باشد. معروف ترین غذای این رستوران ته چین با مرغ و گوشت می باشد که طرفداران زیادی را به این سمت می کشاند. قیمت در این رستوران نیز با توجه به حجم هر پرس معقول و مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه و مراکز کاشت ناخن در اقدسیه

رستوران مسلم

4

رستوران کوبابا

یکی دیگر بهترین رستوران های تهران که می توان به خیال راحت به آنجا برای خوردن غذا رفت، رستوران کوبابا می باشد. اگر تمایل به چشیدن طعم های جدید دارید، پیشنهاد ما به شما رستوران کوبابا می باشد. این رسیدن یکی از لوکس ترین های تهران به حساب می آید و طرفداران بسیاری نیز دارد.

همچنین در این رستوران صبحانه، نهار و شام سرو می شود و شما می توانید در هر ساعتی به آنجا برای خوردن غذاهایی همچون اسکند افندی، سمبوسه، پلوی افغانی، خورشت قوره بادمجان، موساکای یونانی و بسیاری دیگر از غذاهای متنوع مراجعه نمایید.

رستوران کوبابا

رستوران خونه
5

رستوران خونه

یکی از ویژگی های این رستوران که بسیار چشمگیر است، طراحی و محیط دنج آن می باشد. این رستوران که به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل شده است، با محیطی صمیمی و شبیه به خانه، یک روز و شب دل انگیز را برایتان رقم خواهد زد. این رستوران شباهت بسیار زیادی شبیه به خانه های قدیمی و سنتی دارد که طرفداران این هنر را به این رستوران جذب می نماید.

رستوران خونه

موبی دیک
6

رستوران موبی دیک

یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های تهران، موبی دیک می باشد. نامگذاری این رستوران از شخصیت یک نهنگ افسانه ای سفید رنگ در یکی از کتاب های هرمان ملویل می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خیابان فرشته

شما می توانید در رستوران موبی دیک یک وعده غذای خوشمزه از یک منوی فرنگی و ایرانی که در محدوده فردوسی واقع شده است، انتخاب نمایید.

رستوران موبی دیک

رستوران133
7

رستوران 133 تهرانپارس

یکی از لوکس ترین، زیباترین، مجلل ترین و بهترین رستوران های تهران، رستوران 133 می باشد. شما می توانید در این مکان بسیار زیبا از امکاناتی همچون موسیقی زنده، منوی متنوع، فضایی دلباز و غیره لذت ببرید. این رستوران یکی از مناسب ترین مکان ها برای قرارهای اداری شما می باشد.

همچین برای سفارش غذا به سوی یک میز پر از غذاعای لذیذ می روید و یکی از آن ها را انتخاب می کنید.

رستوران 133؛ تهرانپارس

رستوران حس توران
8

رستوران حس توران

همانطو که از نام این رستوران پیداست، شما باید منتظر یک فضای سنتی و اساطیر ایرانی باشید. تمامی امکانات این رستوران در لوکس ترین حالت خود قرار دارد و آن را می توان جزء بهترین ررستوران های تهران برشمرد.

همچنین می توانید در این محیط زیادی تاریخی پس از صرف غذا در رستوران، سری به کافه آن برای نوشیدن چای و انواع دمنوش های سنتی بزنید. شایان ذکر است بدانید این رستوران از یک منوی متنوع و گران قیمت بهره می برد.

رستوران 133؛ تهرانپارس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *