۱۰ سایت برتر موزیک

حتما برای شما هم جالب است که بدانید موزیک در زندگی ما انسان ها نقش بسیار مهمی دارد به طوری که ما به هنگام غم و شادی و حتی برای ریلکس کردن و آرامش به دنبال دانلود موسیقی های مختلفی می رویم. از این رو ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال موزیک مخصوصی باشید اما آن را پیدا نکنید یا با مراجعه به سایت های مختلف نتواند این که دانلود را به راحتی پیدا نموده و به طور کامل از دستیابی به موزیک مورد نظر منصرف شوید زیر و سردرگمی در چنین سایت هایی بسیار زیاد است گذشته از این موضوع دانلود آهنگ های متنوع هیچ وقت تمام نمی شود از این رو تصمیم گرفتیم که در سایت کی برتره ۱۰ سایت برتر موزیک را به شما عزیزان معرفی کنیم که از نظر ترافیک و دانلود آهنگ بسیار عالی عمل می نمایند و لینک دانلود به راحتی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت و سرعت دانلود بالا می باشد پس با ما همراه باشید.

سایت یوتیوب
1

سایت یوتیوب

یکی از معروف ترین سایت هایی که در زمینه دانلود اهنگ فعالیت می کند سایت یوتیوب است که رتبه آن در میان سایت های دانلود موزیک ۹.۸ می باشد. شما عزیزان از طریق همین سایت می توانید انواع و اقسام آهنگ ها را دانلود کنید در واقع بیش از ۱۰ هزار آهنگ در این سایت موجود است که شما تنها با جستجوی نام خواننده و یا اسم آهنگ قادر به یافتن لینک اصلی دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ خواهید بود. در حقیقت هدف این سایت آسودگی و راحتی کاربران برای دانلود آهنگ مورد نظر شان می باشد.

.

آدرس سایت :www.youtube.com

سایت رادیو جوان
2

سایت رادیو جوان

قطعاً تاکنون نام سایت رادیو جوان و شنیده اید و می دانید که این سایت در زمینه انتشار آهنگ های متنوع فعالیت می کند یعنی شما می توانید انواع آهنگ های جدید و قدیمی را از این سایت دانلود کنید البته که ویژگی های منحصر به فرد این سایت باعث معروفیت بیشتر آن شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت رادیو جوان دیدن متن آهنگ می باشد که در این صورت دیگر شما هیچ هماهنگی را اشتباه نخواهید خواند و کلمات دقیق و درست آن را خواهید دید. یکی دیگر از مزایای سایت رادیو جوان این است که مصاحبات خوانندگان معروف و مختلف را قرار داده حتی شما می توانید ویدیو کلیپ موزیک های مختلف را در این سایت مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر پزشکی

آدرس سایت :www.radiojavan.com

سایت نکس وان موزیک
3

سایت نکس وان

از جمله سایت های موزیک خود را از ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ آغاز نمود و تاکنون بیش از هزاران هزار موزیک ویدیو و موزیک در آن وجود دارد که شما با مراجعه به این سایت می توانید تنها با جستجوی نام آهنگ و یا نام خواننده انواع کیفیت های موجود برای دانلود اهنگ را ببینید و لینک های مستقیم را دریافت کنید توجه داشته باشید که هدف این سایت سهولت کاربران در دانلود آهنگ است. پس اگر می خواهید لحظات شاد و آرامش بخشی را با موزیک بگذرانید استفاده از سایت نکس وان انتخاب بسیار خوبی به نظر می رسد که بهتر است آن را از دست ندهید.

آدرس سایت :www.nex1music.ir

سایت آهنگی ها
4

سایت آهنگی

از جمله سایت هایی که مجموعه کاملی از آهنگ های مختلف دارد سایت آهنگی می باشد که شما می توانید انواع آهنگ های مختلف از جمله موسیقی های غمگین و شاد و ایرانی و خارجی و رپ را دانلود کنید. توجه داشته باشید که این سایت لینک مستقیم دانلود را برای کاربران قرار می دهد هم چنین علاقه مندان به موسیقی های روضه و مداحی می‌ توانند موسیقی مورد نظر از افراد معروف را در بخش مداحی گوش دهند البته که امکان گوش دادن به موسیقی در حالت آنلاین هم وجود دارد. قطعاً گوش دادن موسیقی از طریق چنین سایتی لذت بخش خواهد بود.

آدرس سایت :www.ahanghi.ir

سایت پاپ موزیک
5

سایت پاپ موزیک

من برای شما هم جالب است که بدانید سایت پاپ موزیک مقررات و قانون جمهوری اسلامی ایران پیش می ‌رود بنابراین تنها دانلود آهنگ های داخلی در این سایت امکان پذیر است هم چنین توجه داشته باشید که گوش دادن به آهنگ به صورت آنلاین هم در این سایت امکان پذیر می‌ باشد خوشبختانه سایت موزیک به هیچ عنوان دچار خطا و اشتباه نمی شود و همچنین تعداد تبلیغاتی که در این سایت ارائه خواهد شد بسیار کم است بنابراین آزار دهنده نخواهد بود. البته که سرعت دانلود در این سایت هم بالا می باشد و لینک های مستقیم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر کاریابی

آدرس سایت :www.pop-music.ir

سایت پرشین موزیک
6

سایت پرشین موزیک

از جمله سایت هایی که در ایران به فعالیت می پردازد و در این زمینه هم به موفقیت بسیار خوبی دست یافته سایت پرشین موزیک می باشد که شما عزیزان با مراجعه به این سایت متوجه خواهید شد چه دسته بندی آهنگ ها متفاوت است و همین موضوع دانلود آهنگ های مختلف را برای شما عزیزان راحت کرده توجه داشته باشید که شما می توانید ریمیکس انواع آهنگ های ایرانی و خارجی را همانند سایت رادیو جوان به صورت آنلاین گوش دهید و یا لینک مستقیم جهت دانلود را دریافت کنید. سایت پرشین موزیک بخشی را برای پلی لیست مخصوص شما قرار داده و شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در این لیست اضافه کنید و در مواقع دلخواه گوش دهید.

آدرس سایت : www.persian-music.org

سایت بروز موزیک
7

سایت موزیک بروز

یکی از ۱۰ سایت برتر موزیک سایت موزیک بروز می باشد که قطعاً تا به ‌حال نام آن را شنیده اید و یا به لینک آن مراجعه نموده اید در واقع سایت موزیک به روز در تلاش است که توجه و رضایت کاربران را جلب کند و در این جهت تلاش بسیار زیادی نموده، بنابراین شما می توانید از این سایت جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی را دانلود کنید و هم چنین امکان شنیدن آهنگ قبل از دانلود کامل وجود دارد به این صورت که شما نزدیک به یک دقیقه از آهنگ را می شنوید و در صورت تمایل برای دانلود کامل آن اقدام کنید در غیر این صورت حجم بسته اینترنت شما حفظ می شود و اینترنتی بابت آهنگ های که باب سلیقه شما نیست نخواهد شد.

آدرس سایت :www.berouzmusic.ir

سایت رسانه نوا
8

سایت نوا

یکی دیگر از مهم ترین سایت های دانلود موسیقی که تنها در زمینه موسیقی های داخلی فعالیت می کند سایت نوا می باشد که شما با مراجعه به این سایت می توانید انواع آهنگ های خوانندگان ایرانی را دانلود کنید این دانلود می تواند بر اساس تک آهنگ و یا آلبوم کلی خوانندگان باشد. از جمله موارد دیگری که به عنوان ویژگی سایت نوا شناخته می شود رایگان بودن آن است بنابراین شما برای عضویت در این وبسایت و دانلود آهنگ ها هیچ گونه هزینه ای نخواهید پرداخت. چرا که تمام تلاش این سایت در جهت ترویج موسیقی ایرانی و گوش دادن به آن ها است.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر خرید اینترنتی

آدرس سایت : www.navatv.com

سایت آپارات
9

سایت آپارات

قطعاً به هنگام دانلود فیلم و ویدیو های مختلف سایت آپارات را دیده اید و می شناسید اما بهتر است این موضوع را هم بدانید که سایت آپارات تنها در زمینه دانلود ویدیو و فیلم فعالیت نمی کند بلکه در زمینه دانلود موسیقی هم یکی از برترین ها به نظر می رسد به همین خاطر شما با مراجعه به سایت آپارات می توانید انواع موسیقی های ایرانی را از جمله شاد و غمگین و حتی بی کلام دانلود کنید. سایت آپارات به روز ترین سایتی است که به صورت لحظه ای آپدیت می شود و جدید ترین آهنگ ها در آن گنجانده خواهد شد بنابراین شما جدید ترین آهنگ ها را می توانید از سایت آپارات بخواهید.

آدرس سایت :www.aparat.com

سایت آس موزیک
10

سایت آس موزیک

در نهایت دهمین سایت برتر در زمینه موزیک و دانلود آهنگ سایت آس موزیک می باشد که بنا بر روابط دوستانه و سایت فوق العاده عالی که دارد مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته به همه خاطرات ترافیک و بازدید این سایت بسیار بالا می باشد و در میان سایت های ایرانی موفقیت بسیار خوبی به دست آورده با توجه به این موضوع می ‌توان فهمید که سایت موزیک از جمله سایت های بروز در برگزاری لینک آهنگ های مختلف می باشد هم چنین انواع آهنگ های ایرانی و خارجی را در این سایت پیدا می‌کنید که دانلود آن ها ساده است و بدون هیچ گونه پرداخت هزینه‌ های انجام خواهد گرفت.

آدرس سایت :www.asmusic.ir

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *