بهترین غذاهای آمریکایی

اگر قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارید و یا این که قرار است برای یک سفر کاری مدتی را در این کشور بگذرانید و یا به غذا های این کشور علاقه دارید و به دنبال بهترین غذاهای آمریکایی هستید بهتر است چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار بگذارید تا ما شما را با تعدادی از خوش مزه ترین غذا های امریکایی آشنا کنیم تا از انتخاب آن ها لذت ببرید. شما در سایت کی برتره در کنار بهترین غذاهای جهان  می توانید بهترین رستوران ها را نیز پیدا کنید و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

همبرگر

جالب است بدانید که هر فرد آمریکایی دائم به دنبال این است که یک رستوران عالی را پیدا کند که در آن بهترین همبرگر سرو شود. اولین بار نیو هاون، کانکتیکات توسط فردی به نام لوئیس لانچ تاسیس شد و الان نوه او رستوران را مدیریت می کند و شما می توانید بهترین و خوش مزه ترین همبرگر را در این رستوران پیدا کنید. همبرگر های این رستوران مخلوطی از پنج نوع گوشت مختلف است که در یک کوره ریخته گری آماده می شود.

سوپ صدف

اگر گذرتان به بوستون خورد حتما برای خود یک ظرف سوپ صدف نیوانگلند سفارش دهید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که نباید انتظار داشته باشید که یک غذای لاکچری دریافت کنید زیرا این غذا سفید رنگ و خمیری است اما مطمئن باشید که اگر یک بار آن را امتحان کنید عاشق آن می شوید. همان گونه که از نام این غذا مشخص است صدف ماده ی اصلی این غذا است که با پیاز، سیب زمینی و غیره همراه است .

بیشتر بخوانید:   بهترین ضد تعریق ها

بهترین غذاهای آمریکایی

دیپ دیش

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به پیتزا علاقه دارید و مایل هستید یک شکل متفاوت از آن را امتحان کنید ما دیپ دیش را معرفی می کنیم؛ لازم به ذکر است که پیتزا در شیکاگو متفاوت تر از دیگر جاها است. این پیتزا خمیر ضخیمی دارد و قطر پیتزای آن ۸ سانتی متر است. روی این پیتزا با سس گوجه فرنگی و پنیر پیتزا پوشانده می شود که از لحاظ ظاهر به پای شبیه است.

کباب تگزاسی

کباب بکی از محبوب ترین غذا ها برای ایرانی ها است و هر کجای دنیا که باشند به دنبال کباب می گردند و آن را به هر غذایی ترجیح می دهند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که اهالی تگزاس نیز دست کمی از ما ندارند و به خاطر کباب زندگی می کنند. اگر به تگزاز رفتید و وسط تماشای فوتبال یک باربیکیو و بساط کباب دیدید اصلا تعجب نکنید زیرا این کار در تگزاز بسیار رایج است پس اگر شما نیز در تگزاز به دنبال بهترین غذاهای آمریکایی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای خود کباب تگزاسی را سفارش دهید.

هات داگ

به جرات می توان گفت که هات داگ یکی از خوش مزه ترین و بهترین غذاهای آمریکایی که در کل دنیا محبوب و پرطرفدار است که شما می توانید در کافه رستوران هر کشوری آن را پیدا کنید. این غذا در کشور آمریکا به عنوان یک غذای خیابانی شناخته شده است و در همه ی شهر های این کشور مخصوصا نیویورک می توانید آن را پیدا کنید. ویژگی مثبتی که این غذا دارد این است که برای خوردن آن هیچ گونه محدودیتی در مکان و حتی زمان ندارید و در هر ساعت از شبانه روز حتی در خودرو های سیار نیز می توانید برای خود هات داگ بخرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای همدان

بوریتو

شاید آوردن نام این غذا در لیست بهترین غذاهای آمریکایی کار درستی نباشد زیرا این عده اصالتا به مکزیک تعلق دارد اما از آن جایی که در بسیاری از مناطق این کشور پخته و سرو می شود تصمیم گرفتیم تا از آن به عنوان یکی از خوش مزه ترین غذا های امریکایی یاد کنیم. لازم است بدانید که شما می توانید این غذا را با گوشت قرمز و یا گوشت مرغ سرو کنید. اما حواستان باشد که نان مهم ترین بخش این غذا است زیرا مواد تشکیل دهنده  داخل نان قرار می گیرند و پخته می شوند و یک غذای لذیذ با طعم عالی به شما می دهد.

بهترین غذاهای آمریکایی

بیسکوییت  قطره ای و سس گروی

اگر به دنبال بهترین غذاهای آمریکایی هستید ما به شما توصیه می کنیم که حداقل برای یک بار هم که شده است بیسکوییت قطره ای را امتحان کنید؛ این بیسکوییت ها در امریکا به شکل چند ورقه ای تهیه می شود که با گوشت خوک و باتر میلک سرو می شود البته برخی افراد نیز این بیسکوییت ها را به همراه سس گروی میل می کنند؛ این سس از آرد، آب گوشت و ادویه تهیه می شود. اگر برای تماشای مسابقات محلی رفتید بهتر است برای صبحانه یا عصرانه ار این بیسکوییت ها سفارش دهید.

پیراشکی به همراه ماهی دودی

اگر به شهر بزرگ و دیدنی نیویورک سفر کردید و برای آخر هفته خود و دوستانتان را به یک صبحانه ی مفصل دعوت کردید سعی کنید که حتما پیراشکی و ماهی دودی را روی میز صبحانه خود داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید. این پیراشکی در واقع نوعی نان بگال است که با پنیر خامه ای ک ماهی دودی ترکیب می شود و یک طعم معرکه و عالی ایجاد می کند که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین طرح های قاب گوشی

پای سیب

جالب است بدانید که معمولا آمریکایی ها را با پای سیب می شناسند و این روز ها همه ی افراد در سراسر دنیا آن را درست می کنند و از طعم بی نظیر آن لذت می برند. این دسر فوق العاده از کره، شکر و سیب تکه شده درست می شود و معرکه ترین دسر دنیا را آماده می کند.

پنکک

پنکک ها یا همان کیک های داغ که با گرد بودن و نازک بودن شناخته می شوند یکی از خوش مزه ترین خوراکی هایی است که می توانید در طول زندگیتان میل کنید. پنکک ها نیز از تخم مرغ، کره ، آرد و شیر تهیه می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *