بهترین مکمل گربه

ما امروز قرار است تا بهترین مکمل گربه در بازار را به شما معرفی کنیم اما از آن جایی که نیاز تمام گربه ها با یک دیگر یکسان نیست ما تعدادی از بهترین مکمل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا شما با توجه به سن، نژاد و شرایطی که گربه تان دارد یکی از آن ها را انتخاب کنید.  بهتر است قبل از معرفی یک سری نکات را در اختیارتان قرار دهیم .

لازم به ذکر است که گربه ها نیز مثل انسان ها نیاز دارند تا مواد معدنی و ویتامین ها را دریافت کنند اما خب باید خدمتتان عرض کنیم که ویتامین های مورد نیاز گربه با ویتامین های مورد نیاز انسان فرق دارد پس قبل از خرید حتما باید با نیاز های گربه ی خود آشنا شوید.  به طور کلی یک غذا باید همه ی ویتامین های لازم را داشته باشد و چنان چه از کیفیت غذا کاسته شود شما مجبور می شوید که این کمبود را با مکمل ها و مولتی ویتامین ها جبران کنید.

فواید مکمل ها و مولتی ویتامین ها

در واقع می توان گفت مولتی ویتامین ها نوعی مکمل هستند که با یک سری مزیت همراه هستند که ما در این بخش به یک سری از مزیت های آن می پردازیم.

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت مفصل ها ، استخوان ها و دندان ها
  • تقویت پوست و مو
  • بهتر کردن عملکرد سوخت و ساز
  • موجب سلامت دهان و دندان می شود
  • ایجاد حس شادابی و نشاط
  • پیشگیری از پیری زودرس

مکمل های بیفار

لازم به ذکر است که برند بیفار یکی از بهترین و موفق ترین برند ها در زمینه ی تولید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی است که در شهری از هلند شروع به فعالیت کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که هدف این برند این بود که برای ارتش شکلات و پودینگ تولید کند اما بعد از مدتی تصمیم گرفت تا محصولاتی هم چون غذای حیوانات،  لوازم مورد نیاز آن ها و مکمل های مخصوص آن ها را تولید کند .شما می توانید بهترین مکمل گربه را از محصولات این برند تهیه کنید و شاهد بهترین نتیجه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین محلول پاک کننده گوش گربه

بهترین مکمل گربه

مکمل های برند پرسا

این شرکت نیز مثل برند بیفار در زمینه ی تولید محصولات دارویی ، بهداشتی،  مواد غذایی و غیره فعالیت می کند . لازم است بدانید که تولیدات این برند تنها برای گربه ها ختم نمی شود و شما می توانید برای دام ها،  طیور،  سگ، آبزیان و زنبور عسل نیز محصولات با کیفیتی را تهیه کنید.

مکمل های برند نچرا

این برند متعلق به کشور ترکیه است و اگر به دنبال یک مکمل با کیفیت و عالی هستید ما محصولات این برند را به شما پیشنهاد می کنیم که بهترین مکمل گربه هاست.  شایان به ذکر است که مکمل های این برند حاوی مواد معدنی  اسید آمینه های لازم، ویتامین های زیادی مثل ویتامین E و A, B5,B9,   است که می تواند به خوبی از ساختمان و ساختار عضلانی گربه محافظت کنند.

مکمل های برند جیم کت

برند جیم کت که قطعا نام آن را زیاد شنیده اید متعلق به کشور آلمان است که سابقه ی آن به ۱۵۰ سال پیش برمی گردد و سال ها تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین محصولات مراقبتی حیوانات خانگی را تولید کند .جالب است بدانید که این شرکت دارای سه برند جیم کت،  جیم داگ و بایوکت است و شما می توانید با خیال راحت از محصولات این شرکت خرید کنید زیرا محصولات این برند برای حفظ سلامتی گربه ها مواد شیمیایی و افزودنی ها را حذف کرده اند.

مولتی ویتامین گربه بیفار مدل Top 10

در بخش قبل بهترین برند هایی که محصولات مربوط به حیوانات خانگی را تولید می کنند را برای شما نام بردیم حال قرار است به این محصولات اشاره کنیم.  مولتی ویتامین تاپ تن جز بهترین مکمل گربه ها است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است و موجب ایجاد نشاط و سر زندگی در گربه ی شما می شود .علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این مولتی ویتامین می تواند به رشد و تقویت استخوان ها کمک می کند و سبب درخشندگی پوست، مو و چشم ها شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل های غذایی خرگوش

مولتی ویتامین گربه جیم کت مدل Gim cat multi Vitamin Tabs

این مکمل برای گربه های بالغ تولید شده است و می تواند سیستم ایمنی گربه را بالا ببرد .  ویژگی مثبتی که این مولتی ویتامین دارد این است که تمام ویتامین های مورد نیاز گربه شما را دارد و می تواند نیاز پیشی ملوس شما را به خوبی تامین کند.‌

بهترین مکمل گربه

مولتی ویتامین گربه بیفار مدل Beaphar Multi Vitamin cat

 اگر مدتی است متوجه ی بی حالی و از همه مهم تر ریزش مو های گربه ی خود شده اید و از این مسئله خسته شده اید ما به شما توصیه می کنیم که این مدل مولتی ویتامین را برای او بخرید زیرا این مکمل برای کاهش ریزش موی گربه است و موجب براق شدن مو های گربه تان می شود.

قرص مولتی ویتامین مخصوص گربه نچرا مدل Natura Vitamin cat Tabs

به جرات می توان گفت که یکی این مولتی ویتامین نیز یکی از بهترین مکمل گربه هاست که می توانید برای گربه ی خود تهیه کنید. این قرص دارای ال کارنیتین است که می تواند نقش بسیار پر رنگی در بهبود آسیب ها و عفونت ها داشته باشد پس اگر گربه تان به تازگی جراحی کرده است می توانید این قرص را برای او تهیه کنید ‌. این قرص حاوی مقداری ویتامین هم چون A, B5, B9 , E  و بیوتین است .  البته می توانید برای تامین نیاز گربه تان به او خمیر مالت نیز بدهید.

  • خمیر مالت گربه جیم کت Duo paste Anti Hair ball با طعم پنیر و مرغ
  • خمیر مولتی ویتامین گربه جیم کت مدل multi Vitamin professional
  • خمیر مینرال گربه و سگ پرسا با وزن ۱۰۰ گرم
  • خمیر مینرال سگ و گربه پرسا
  • خمیر مالت گربه تریکسی Trixie katzen malts  با وزن ۲۵۰ گرم
بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

شما می توانید یکی از این مکمل ها را برای گربه ی زیبا و دوست داشتنی خود از بهترین پت شاپ های تهران بخرید و نیاز او را تامین کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *